Δεν προχώρησαν τελικώς οι αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας των ΙΧ που σχεδίαζε το υπουργείο Οικονομικών, καθώς διαπιστώθηκε ότι αυτές δεν μπορούν να εφαρμοστούν άμεσα.
Συνεπώς τα τέλη του 2018 μένουν ως έχουν, με οριακές ίσως ελαφρύνσεις μόνον για τρίτεκνους και πολύτεκνους ιδιοκτήτες, με οχήματα πάνω από 2.000 κυβικά εκατοστά.
Αυξήσεις δεν προβλέπονται για κανέναν.Το επιτελείο της υφυπουργού Οικονομικών Κατερίνας Παπανάτσιου είχε ζητήσει, σύμφωνα με πληροφορίες, από τις υπηρεσίες της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων να τρέξουν μία άσκηση στοχευμένων μειώσεων για παλαιά μεγάλου κυλινδρισμού αυτοκίνητα προκειμένου να δοθεί ένα κίνητρο ανάκτησης πινακίδων.
Στο αρχικό σενάριο δεν είχαν αποκλειστεί και κάποιες αυξήσεις για καινούργια αυτοκίνητα τα οποία επιβαρύνονται με χαμηλά τέλη κυκλοφορίας, έτσι ώστε να μην αλλάξει το τελικό εισπρακτικό αποτέλεσμα για τον προϋπολογισμό. Ωστόσο το σενάριο εγκαταλείπεται «μέχρι να δημιουργηθεί ο απαραίτητος δημοσιονομικός χώρος» όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά στο υπουργείο Οικονομικών.
Μέχρι τότε, τα τέλη κυκλοφορίας θα παραμείνουν αμετάβλητα και για το 2018 οι μόνοι που μπορούν να ελπίζουν σε κατά τι μειωμένα τέλη είναι «ευπαθείς ομάδες με οχήματα μεγάλου κυβισμού στα οποία τα τέλη κυκλοφορίας είναι πολύ υψηλά».
Πηγή: ΕΡΤ
Συνεπώς τα τέλη του 2018 μένουν ως έχουν, με οριακές ίσως ελαφρύνσεις μόνον για τρίτεκνους και πολύτεκνους ιδιοκτήτες, με οχήματα πάνω από 2.000 κυβικά εκατοστά.
Αυξήσεις δεν προβλέπονται για κανέναν.Το επιτελείο της υφυπουργού Οικονομικών Κατερίνας Παπανάτσιου είχε ζητήσει, σύμφωνα με πληροφορίες, από τις υπηρεσίες της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων να τρέξουν μία άσκηση στοχευμένων μειώσεων για παλαιά μεγάλου κυλινδρισμού αυτοκίνητα προκειμένου να δοθεί ένα κίνητρο ανάκτησης πινακίδων.
Στο αρχικό σενάριο δεν είχαν αποκλειστεί και κάποιες αυξήσεις για καινούργια αυτοκίνητα τα οποία επιβαρύνονται με χαμηλά τέλη κυκλοφορίας, έτσι ώστε να μην αλλάξει το τελικό εισπρακτικό αποτέλεσμα για τον προϋπολογισμό. Ωστόσο το σενάριο εγκαταλείπεται «μέχρι να δημιουργηθεί ο απαραίτητος δημοσιονομικός χώρος» όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά στο υπουργείο Οικονομικών.
Μέχρι τότε, τα τέλη κυκλοφορίας θα παραμείνουν αμετάβλητα και για το 2018 οι μόνοι που μπορούν να ελπίζουν σε κατά τι μειωμένα τέλη είναι «ευπαθείς ομάδες με οχήματα μεγάλου κυβισμού στα οποία τα τέλη κυκλοφορίας είναι πολύ υψηλά».
Πηγή: ΕΡΤ