Οι οπαδοί των κινητήρων εσωτερικής καύσης, είτε αυτοί είναι υπερτροφοδοτούμενοι είτε «φυσικής αναπνοής», παραμένουν πιστοί λάτρεις της βενζίνης, παρά την αύξηση πωλήσεων και τη βελτίωση των αυτοκινήτων που εξοπλίζονται με ηλεκτροκινητήρες.
Στο παρακάτω video, όμως, θα δούμε τον Jason Fenske του Engineering Explained να τονίζει πέντε σημεία στα οποία τα ηλεκτροκίνητα κερδίζουν έδαφος. Η αυξημένη στιγμιαία ροπή, η εξοικονόμηση βάρους από το
απλοϊκό σύστημα μετάδοσης και η εξοικονόμηση ενέργειας από τα συστήματα ανάκτησης είναι μερικά από τα πλεονεκτήματα των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων. Είναι αρκετά, όμως, όλα αυτά για να θυσιάσουμε τη μελωδία των κινητήρων εσωτερικής καύσης και να περάσουμε στο απέναντι «στρατόπεδο»; Εσείς τι προτιμάτε; Ηλεκτρικούς κινητήρες, εσωτερική καύσης ή την ενδιάμεση λύση των υβριδικών;
Στο παρακάτω video, όμως, θα δούμε τον Jason Fenske του Engineering Explained να τονίζει πέντε σημεία στα οποία τα ηλεκτροκίνητα κερδίζουν έδαφος. Η αυξημένη στιγμιαία ροπή, η εξοικονόμηση βάρους από το
απλοϊκό σύστημα μετάδοσης και η εξοικονόμηση ενέργειας από τα συστήματα ανάκτησης είναι μερικά από τα πλεονεκτήματα των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων. Είναι αρκετά, όμως, όλα αυτά για να θυσιάσουμε τη μελωδία των κινητήρων εσωτερικής καύσης και να περάσουμε στο απέναντι «στρατόπεδο»; Εσείς τι προτιμάτε; Ηλεκτρικούς κινητήρες, εσωτερική καύσης ή την ενδιάμεση λύση των υβριδικών;