Η «κατασκοπευτική» φωτογραφία που βλέπετε δημοσιεύτηκε πριν από μερικές ημέρες και πλέον έχουμε επίσημη ανακοίνωση της BMW που ξεκαθαρίζει την κατάσταση.
Η εμπρός μάσκα που βλέπετε, λοιπόν, ανήκει στις BMW M3/M4 που θα παρουσιαστούν το 2021 σύμφωνα με τον Markus Flasch, προέδρου του τμήματος BMW M. Επιπλέον, ξεκαθαρίστηκε η πρόθεση της
βαυαρικής φίρμας να διαθέσει τα εν λόγω μοντέλα τόσο ως τετρακίνητα, όσο και με κίνηση στον πίσω άξονα.
Τα καλά νέα συνεχίζονται, μιας και η νέα M3 θα προσφέρεται και με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, ικανοποιώντας τους οπαδούς της «old school» οδήγησης. Τέλος, κάτω από το καπό θα βρίσκεται ο γνωστός πλέον S58. Πρόκειται για έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 6 κυλίνδρων σε σειρά και χωρητικότητας 3 λίτρων, με την απόδοσή να κυμαίνεται μεταξύ 450 και 500 ίππων, ενώ στην έκδοση Competition η ισχύς θα ξεπερνά τους 500 ίππους.
Η εμπρός μάσκα που βλέπετε, λοιπόν, ανήκει στις BMW M3/M4 που θα παρουσιαστούν το 2021 σύμφωνα με τον Markus Flasch, προέδρου του τμήματος BMW M. Επιπλέον, ξεκαθαρίστηκε η πρόθεση της
βαυαρικής φίρμας να διαθέσει τα εν λόγω μοντέλα τόσο ως τετρακίνητα, όσο και με κίνηση στον πίσω άξονα.
Τα καλά νέα συνεχίζονται, μιας και η νέα M3 θα προσφέρεται και με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, ικανοποιώντας τους οπαδούς της «old school» οδήγησης. Τέλος, κάτω από το καπό θα βρίσκεται ο γνωστός πλέον S58. Πρόκειται για έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 6 κυλίνδρων σε σειρά και χωρητικότητας 3 λίτρων, με την απόδοσή να κυμαίνεται μεταξύ 450 και 500 ίππων, ενώ στην έκδοση Competition η ισχύς θα ξεπερνά τους 500 ίππους.