Ένας υπερτροφοδοτούμενος και μικρότερος σε χωρητικότητα κινητήρας φαίνεται ότι θα τοποθετηθεί στη βάση της γκάμας του Audi R8.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία με έδρα το Ingolstadt, αρχικά θα εξόπλιζε το δημοφιλές supercar της με έναν 5κύλινδρο turbo κινητήρα χωρητικότητας 2,5 λίτρων, αλλά τα πιθανότερα σενάρια μιλούν, πλέον,
για τον V6 που θα συναντήσουμε και επερχόμενο Audi RS4 Avant.
Δεδομένου ότι η απόδοση του μικρότερου Audi R8 θα φτάνει στους 500 ίππους, η γερμανική φίρμα φαίνεται ότι θα συνδυάσει έναν twin-turbo V6 χωρητικότητας 2,9 λίτρων με ηλεκτρικό turbo, σύστημα με το οποίο εξοπλίζεται ήδη το νέο Audi SQ7 TDI.
Στην αγορά πρόκειται να δούμε την 6κύλινδρη «entry-level» έκδοση του Audi R8 σε περίπου τρία χρόνια!
Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία με έδρα το Ingolstadt, αρχικά θα εξόπλιζε το δημοφιλές supercar της με έναν 5κύλινδρο turbo κινητήρα χωρητικότητας 2,5 λίτρων, αλλά τα πιθανότερα σενάρια μιλούν, πλέον,
για τον V6 που θα συναντήσουμε και επερχόμενο Audi RS4 Avant.
Δεδομένου ότι η απόδοση του μικρότερου Audi R8 θα φτάνει στους 500 ίππους, η γερμανική φίρμα φαίνεται ότι θα συνδυάσει έναν twin-turbo V6 χωρητικότητας 2,9 λίτρων με ηλεκτρικό turbo, σύστημα με το οποίο εξοπλίζεται ήδη το νέο Audi SQ7 TDI.
Στην αγορά πρόκειται να δούμε την 6κύλινδρη «entry-level» έκδοση του Audi R8 σε περίπου τρία χρόνια!