Έτυχε ποτέ να παρατηρήσετε μαύρο, λευκό ή μπλε καπνό να βγαίνει από την απόληξη της εξάτμισης; Είναι ένας τρόπος «διαμαρτυρίας» του κινητήρα και μια δήλωση ότι ενδέχεται κάτι να μην λειτουργεί φυσιολογικά.
Μαύρος καπνός: Αν αντιληφθείτε να βγαίνει μαύρος καπνός, κάτι δεν πάει καλά με το μίγμα αέρα-καυσίμου, μιας και είναι ένδειξη λειτουργίας με πλούσιο μίγμα. Υπάρχουν μια σειρά από πράγματα που
θα μπορούσαν να προκαλέσουν κάτι τέτοιο: διαρροές στα μπεκ ψεκασμού θα δημιουργήσουν πάρα πολύ καύσιμο στο θάλαμο καύσης ή ένα βρώμικο φίλτρο αέρα μπορεί να μην αφήσει αρκετό αέρα σε κάποια χρονική στιγμή της ανάφλεξης.
Μπλε καπνός: Το λάδι δεν έχει καμία θέση στο θάλαμο καύσης και ο μπλε σημαίνει ακριβώς αυτό! Κύριες αιτίες είναι η φθορά στις σφραγίδες βαλβίδων, τα φθαρμένα ελατήρια εμβόλου ή τα τοιχώματα του κυλίνδρου. Μια επίσκεψη στο συνεργείο είναι απαραίτητη!
Λευκός καπνός: Αυτή τη φορά πρόκειται για ψυκτικό υγρό που βρέθηκε με κάποιον τρόπο μέσα στον θάλαμο καύσης. Οι αιτίες είναι κυρίως είναι μια καμένη φλάντζα κεφαλής, μια κατεστραμμένη κυλινδροκεφαλή ή στη χειρότερη ραγισμένο μπλοκ του κινητήρα (αντικατάσταση).
Μαύρος καπνός: Αν αντιληφθείτε να βγαίνει μαύρος καπνός, κάτι δεν πάει καλά με το μίγμα αέρα-καυσίμου, μιας και είναι ένδειξη λειτουργίας με πλούσιο μίγμα. Υπάρχουν μια σειρά από πράγματα που
θα μπορούσαν να προκαλέσουν κάτι τέτοιο: διαρροές στα μπεκ ψεκασμού θα δημιουργήσουν πάρα πολύ καύσιμο στο θάλαμο καύσης ή ένα βρώμικο φίλτρο αέρα μπορεί να μην αφήσει αρκετό αέρα σε κάποια χρονική στιγμή της ανάφλεξης.
Μπλε καπνός: Το λάδι δεν έχει καμία θέση στο θάλαμο καύσης και ο μπλε σημαίνει ακριβώς αυτό! Κύριες αιτίες είναι η φθορά στις σφραγίδες βαλβίδων, τα φθαρμένα ελατήρια εμβόλου ή τα τοιχώματα του κυλίνδρου. Μια επίσκεψη στο συνεργείο είναι απαραίτητη!
Λευκός καπνός: Αυτή τη φορά πρόκειται για ψυκτικό υγρό που βρέθηκε με κάποιον τρόπο μέσα στον θάλαμο καύσης. Οι αιτίες είναι κυρίως είναι μια καμένη φλάντζα κεφαλής, μια κατεστραμμένη κυλινδροκεφαλή ή στη χειρότερη ραγισμένο μπλοκ του κινητήρα (αντικατάσταση).