Τόσο η BMW M3, όσο και η M4, αγαπήθηκαν από τους βελτιωτικούς οίκους ανά τον κόσμο και μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα είδαμε πολλά ενδιαφέροντα projects.
Τι θα μπορούσε να αλλάξει ένας οίκος, όμως, σε ένα μοντέλο σαν την BMW M4 GTS, η οποία βγαίνει «σκληροπυρηνική» από το ίδιο το εργοστάσιο. Η απάντηση είναι, ελάχιστα πράγματα, γεγονός το οποίο
γνωρίζουν οι βελτιωτές της Vorsteiner παρουσιάζοντας τη δική τους πρόταση, μιας και άλλαξαν μόνο τις ζάντες αλουμινίου.
Στον εμπρός άξονα τοποθετήθηκαν ζάντες μεγέθους 19 x 9.5 ίντσες και στον πίσω 19 x 10.5, οι οποίες κατασκευάστηκαν από ανθρακονήματα και διακρίνονται για το υπερβολικά μειωμένο βάρος τους.
Τι θα μπορούσε να αλλάξει ένας οίκος, όμως, σε ένα μοντέλο σαν την BMW M4 GTS, η οποία βγαίνει «σκληροπυρηνική» από το ίδιο το εργοστάσιο. Η απάντηση είναι, ελάχιστα πράγματα, γεγονός το οποίο
γνωρίζουν οι βελτιωτές της Vorsteiner παρουσιάζοντας τη δική τους πρόταση, μιας και άλλαξαν μόνο τις ζάντες αλουμινίου.
Στον εμπρός άξονα τοποθετήθηκαν ζάντες μεγέθους 19 x 9.5 ίντσες και στον πίσω 19 x 10.5, οι οποίες κατασκευάστηκαν από ανθρακονήματα και διακρίνονται για το υπερβολικά μειωμένο βάρος τους.