Δεν υπάρχει φίλος της βαυαρικής φίρμας που να μην γνωρίζει τα εντυπωσιακά δημιουργήματα του βελτιωτικού οίκου G-Power.
Το νέο μοντέλο που δέχτηκε την περιποίηση του γερμανικού οίκου είναι η πετρελαιοκίνητη BMW 750d, η οποία κινείται με έναν 3λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, ο οποίος εξοπλίζεται με τέσσερα turbo. Έπειτα
από την βελτίωση η απόδοση των 400 ίππων και 760 Nm ροπής, εκτοξεύτηκε στους 460 ίππους με 860 Nm ροπής. Η βελτίωση δεν έγινε στα μηχανικά μέρη, αλλά μέσω ενός kit της G-Power το οποίο απελευθερώνει την ισχύ του κινητήρα όταν αυτός «πιάσει» φυσιολογική θερμοκρασία λαδιού και απενεργοποιείται όταν δεν υπάρχει περαιτέρω διαθέσιμη ψύξη.
Όπως ήδη καταλάβατε, μιλάμε για έναν πετρελαιοκινητήρα με 150 ίππους στο λίτρο και το αποτέλεσμα είναι τα 100 km/h από στάση να έρχονται σε 4,3 δευτερόλεπτα (αντί για 4,6), ίδιος χρόνος με αυτόν μιας BMW M3.
Ασφαλώς, αλλαγές έγιναν και στο εξωτερικού του πολυτελούς sedan, με τις σφυρήλατες ζάντες μεγέθους 21 ιντσών να κλέβουν την παράσταση. Τα διαθέσιμα χρώματα είναι το εικονιζόμενο Gun Metal Grey και Diamond-cut finish.
Το νέο μοντέλο που δέχτηκε την περιποίηση του γερμανικού οίκου είναι η πετρελαιοκίνητη BMW 750d, η οποία κινείται με έναν 3λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, ο οποίος εξοπλίζεται με τέσσερα turbo. Έπειτα
από την βελτίωση η απόδοση των 400 ίππων και 760 Nm ροπής, εκτοξεύτηκε στους 460 ίππους με 860 Nm ροπής. Η βελτίωση δεν έγινε στα μηχανικά μέρη, αλλά μέσω ενός kit της G-Power το οποίο απελευθερώνει την ισχύ του κινητήρα όταν αυτός «πιάσει» φυσιολογική θερμοκρασία λαδιού και απενεργοποιείται όταν δεν υπάρχει περαιτέρω διαθέσιμη ψύξη.
Όπως ήδη καταλάβατε, μιλάμε για έναν πετρελαιοκινητήρα με 150 ίππους στο λίτρο και το αποτέλεσμα είναι τα 100 km/h από στάση να έρχονται σε 4,3 δευτερόλεπτα (αντί για 4,6), ίδιος χρόνος με αυτόν μιας BMW M3.
Ασφαλώς, αλλαγές έγιναν και στο εξωτερικού του πολυτελούς sedan, με τις σφυρήλατες ζάντες μεγέθους 21 ιντσών να κλέβουν την παράσταση. Τα διαθέσιμα χρώματα είναι το εικονιζόμενο Gun Metal Grey και Diamond-cut finish.