Λίγο καιρό πριν η έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης να ανοίξει τις πύλες της, η BMW παρουσίασε την ανανεωμένη BMW i3, η οποία πλέον συνοδεύεται και από μία ισχυρότερη έκδοση.
Εξωτερικά, είναι εμφανής η προσπάθεια της βαυαρικής φίρμας να δώσει έμφαση στο δυναμικό χαρακτήρα του ηλεκτρικού μοντέλου, ανασχεδιάζοντας τους προφυλακτήρες και τοποθετώντας full-Led σύστημα σε
όλους τους προβολείς, ενώ οι ζάντες 20 ιντσών είναι ελαφρού κράματος και πατούν σε ελαστικά μεγέθους 195/50.
Σχετικά με τη BMW i3s, οι διαφορές εξωτερικά εντοπίζονται στο χαμηλωμένο αμάξωμα κατά 10 χιλιοστά και στο αυξημένο μετατρόχιο κατά 40 χιλιοστά ώστε να επιτευχθεί καλύτερη δυναμική συμπεριφορά.
Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι ελάχιστες, με την οθόνη 10,3 ιντσών να αναλαμβάνει την ενημέρωση και την ψυχαγωγία των επιβατών. Υπάρχουν τρεις εκδόσεις εξοπλισμού, οι Loft, Lodge και Suite, ενώ αξίζει να σημειώσουμε ότι το 80% της καμπίνας έχει κατασκευαστεί από ανακυκλώσιμα υλικά.
Περνώντας στο ηλεκτρικό σύστημα, στην απλή έκδοση δεν αλλάζει κάτι, μιας και ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει και πάλι 170 ίππους με 250 Nm ροπής. Από την άλλη πλευρά, η ισχυρότερη έκδοση i3s αποδίδει 184 ίππους και 270 Nm ροπής με αποτέλεσμα να επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100km/h σε μόλις 6,9 δευτερόλεπτα.
Σχετικά με την αυτονομία, η BMW αναφέρει ότι τα 200 χιλιόμετρα είναι εφικτά, ενώ στην περίπτωση που ο ιδιοκτήτης επιλέξει την τοποθέτηση βενζινοκινητήρα που αναλαμβάνει αποκλειστικά τη φόρτιση των μπαταριών (έκδοση Range Extender), η αυτονομία αυξάνεται στα 330 χιλιόμετρα. Ο κινητήρας είναι δικύλινδρος και προέρχεται από το scooter της BMW C600, έχει κυβισμό 647cc και απόδοση 34 ίππων. Βελτίωση υπάρχει και σε επίπεδο φόρτισης, μιας και το νέο καλώδιο μπορεί να φορτίσει πλήρως τις μπαταρίες σε μόλις τρεις ώρες, μεγάλη πρόοδος αν αναλογιστούμε ότι προηγούμενη γενιά χρειαζόταν 10 ώρες για φόρτιση μέχρι 80%.
Εξωτερικά, είναι εμφανής η προσπάθεια της βαυαρικής φίρμας να δώσει έμφαση στο δυναμικό χαρακτήρα του ηλεκτρικού μοντέλου, ανασχεδιάζοντας τους προφυλακτήρες και τοποθετώντας full-Led σύστημα σε
όλους τους προβολείς, ενώ οι ζάντες 20 ιντσών είναι ελαφρού κράματος και πατούν σε ελαστικά μεγέθους 195/50.
Σχετικά με τη BMW i3s, οι διαφορές εξωτερικά εντοπίζονται στο χαμηλωμένο αμάξωμα κατά 10 χιλιοστά και στο αυξημένο μετατρόχιο κατά 40 χιλιοστά ώστε να επιτευχθεί καλύτερη δυναμική συμπεριφορά.
Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι ελάχιστες, με την οθόνη 10,3 ιντσών να αναλαμβάνει την ενημέρωση και την ψυχαγωγία των επιβατών. Υπάρχουν τρεις εκδόσεις εξοπλισμού, οι Loft, Lodge και Suite, ενώ αξίζει να σημειώσουμε ότι το 80% της καμπίνας έχει κατασκευαστεί από ανακυκλώσιμα υλικά.
Περνώντας στο ηλεκτρικό σύστημα, στην απλή έκδοση δεν αλλάζει κάτι, μιας και ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει και πάλι 170 ίππους με 250 Nm ροπής. Από την άλλη πλευρά, η ισχυρότερη έκδοση i3s αποδίδει 184 ίππους και 270 Nm ροπής με αποτέλεσμα να επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100km/h σε μόλις 6,9 δευτερόλεπτα.
Σχετικά με την αυτονομία, η BMW αναφέρει ότι τα 200 χιλιόμετρα είναι εφικτά, ενώ στην περίπτωση που ο ιδιοκτήτης επιλέξει την τοποθέτηση βενζινοκινητήρα που αναλαμβάνει αποκλειστικά τη φόρτιση των μπαταριών (έκδοση Range Extender), η αυτονομία αυξάνεται στα 330 χιλιόμετρα. Ο κινητήρας είναι δικύλινδρος και προέρχεται από το scooter της BMW C600, έχει κυβισμό 647cc και απόδοση 34 ίππων. Βελτίωση υπάρχει και σε επίπεδο φόρτισης, μιας και το νέο καλώδιο μπορεί να φορτίσει πλήρως τις μπαταρίες σε μόλις τρεις ώρες, μεγάλη πρόοδος αν αναλογιστούμε ότι προηγούμενη γενιά χρειαζόταν 10 ώρες για φόρτιση μέχρι 80%.