Οι «τίτλοι τέλους» για την Ferrari California T πέφτουν σιγά σιγά και ήρθε η ώρα να καλωσορίσουμε την Ferrari Portofino, το νέο μοντέλο που θα την αντικαταστήσει, με το όνομά της να προέρχεται από το ιταλικό θέρετρο.
Εξωτερικά, γίνεται εύκολα αντιληπτή η σχεδιαστική επιρροή από τις 812 Superfast και GTC4Lusso, με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα και τις έντονες ακμές να διατρέχουν όλο το αμάξωμα, ενώ η οροφή παραμένει
σκληρή και ασφαλώς ηλεκτρικά αναδιπλούμενη. Στο εσωτερικό, η 2+2 καμπίνα διαθέτει οθόνη ενημέρωσης και ψυχαγωγίας μεγέθους 10,2 ιντσών.
Κάτω από το καπό της βρίσκεται μία παραλλαγή του κινητήρα που συναντούσαμε και στην Ferrari California T, με τον twin-turbo V8 χωρητικότητας 3,9 λίτρων να διαθέτει νέα πιστόνια και μπιέλες, ανασχεδιασμένη εισαγωγή και νέο σύστημα εξάτμισης, με αποτέλεσμα η ισχύς να αυξάνεται στους 600 ίππους, ενώ τα 760 Nm ροπής είναι διαθέσιμα από τις 3.000 σ.α.λ.
Για πρώτη φορά, η νέα Ferrari Portofino θα εξοπλίζεται με το τρίτης γενιάς ηλεκτρονικό διαφορικό E-Diff3, ενώ προκειμένου να μην περνούν οι ανωμαλίες του οδοστρώματος στο αλουμινένιο πλαίσιο, η ιταλική φίρμα τοποθέτησε μαγνητοροϊκά αμορτισέρ. Σχετικά με τις επιδόσεις, τα 100 KM/H από στάση θα έρχονται σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα θα αγγίζει τα 320 km/h.
Η νέα Ferrari Portofino θα κάνει παγκόσμιο ντεμπούτο στην επερχόμενη διεθνή έκθεση της Φρανκφούρτης.
Εξωτερικά, γίνεται εύκολα αντιληπτή η σχεδιαστική επιρροή από τις 812 Superfast και GTC4Lusso, με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα και τις έντονες ακμές να διατρέχουν όλο το αμάξωμα, ενώ η οροφή παραμένει
σκληρή και ασφαλώς ηλεκτρικά αναδιπλούμενη. Στο εσωτερικό, η 2+2 καμπίνα διαθέτει οθόνη ενημέρωσης και ψυχαγωγίας μεγέθους 10,2 ιντσών.
Κάτω από το καπό της βρίσκεται μία παραλλαγή του κινητήρα που συναντούσαμε και στην Ferrari California T, με τον twin-turbo V8 χωρητικότητας 3,9 λίτρων να διαθέτει νέα πιστόνια και μπιέλες, ανασχεδιασμένη εισαγωγή και νέο σύστημα εξάτμισης, με αποτέλεσμα η ισχύς να αυξάνεται στους 600 ίππους, ενώ τα 760 Nm ροπής είναι διαθέσιμα από τις 3.000 σ.α.λ.
Για πρώτη φορά, η νέα Ferrari Portofino θα εξοπλίζεται με το τρίτης γενιάς ηλεκτρονικό διαφορικό E-Diff3, ενώ προκειμένου να μην περνούν οι ανωμαλίες του οδοστρώματος στο αλουμινένιο πλαίσιο, η ιταλική φίρμα τοποθέτησε μαγνητοροϊκά αμορτισέρ. Σχετικά με τις επιδόσεις, τα 100 KM/H από στάση θα έρχονται σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα θα αγγίζει τα 320 km/h.
Η νέα Ferrari Portofino θα κάνει παγκόσμιο ντεμπούτο στην επερχόμενη διεθνή έκθεση της Φρανκφούρτης.