Δύο νέα 3D σχέδια από την εταιρεία LP Design έρχονται να μας υπενθυμίσουμε πόσο θα θέλαμε να παρουσιαστούν νέες Alfa Romeo Giulietta και GTV.
Αρχικά να ξεκαθαρίσουμε ότι τα πλάνα για τη μελλοντική γκάμα της ιταλικής φίρμας περιλάμβαναν στις αρχές του 2018 την 8C, την GTV, αλλά και μία ανανεωμένη έκδοση της Giulietta. Ο νέος χάρτης που
δημοσιεύτηκε πρόσφατα, όμως, περιγράφει μικρότερη γκάμα που θα περιλαμβάνει ένα sedan (Giulia), ένα D-SUV (Stelvio), ένα C-SUV (Tonale) και ένα ακόμα μικρότερο SUV.
Συνεπώς η τύχη του hatchback με καταγωγή από το Μιλάνο είναι ίδια με αυτή του Mito. «Πιστεύω πολύ σε αυτή τη μάρκα, αλλά δεν είμαι ευχαριστημένος με την πορεία της και ελπίζω πως θα επιστρέψει σύντομα στην κερδοφορία», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Michael Manley, CEO της FCA.
Όπως και να ‘χει, ο κόσμος της αυτοκίνησης και ιδιαίτερα οι απαιτητικοί Alfisti έχουν ανάγκη την ύπαρξη τέτοιων αυτοκινήτων και όχι μόνο τις εμπορικές SUV πλατφόρμες. Θα θέλατε μία Alfa Romeo Giulietta ή μία GTV με τη σχεδιαστική φιλοσοφία των εικονιζόμενων 3D σχεδίων;
Αρχικά να ξεκαθαρίσουμε ότι τα πλάνα για τη μελλοντική γκάμα της ιταλικής φίρμας περιλάμβαναν στις αρχές του 2018 την 8C, την GTV, αλλά και μία ανανεωμένη έκδοση της Giulietta. Ο νέος χάρτης που
δημοσιεύτηκε πρόσφατα, όμως, περιγράφει μικρότερη γκάμα που θα περιλαμβάνει ένα sedan (Giulia), ένα D-SUV (Stelvio), ένα C-SUV (Tonale) και ένα ακόμα μικρότερο SUV.
Συνεπώς η τύχη του hatchback με καταγωγή από το Μιλάνο είναι ίδια με αυτή του Mito. «Πιστεύω πολύ σε αυτή τη μάρκα, αλλά δεν είμαι ευχαριστημένος με την πορεία της και ελπίζω πως θα επιστρέψει σύντομα στην κερδοφορία», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Michael Manley, CEO της FCA.
Όπως και να ‘χει, ο κόσμος της αυτοκίνησης και ιδιαίτερα οι απαιτητικοί Alfisti έχουν ανάγκη την ύπαρξη τέτοιων αυτοκινήτων και όχι μόνο τις εμπορικές SUV πλατφόρμες. Θα θέλατε μία Alfa Romeo Giulietta ή μία GTV με τη σχεδιαστική φιλοσοφία των εικονιζόμενων 3D σχεδίων;