Είναι ένα από τα αγαπημένα αυτοκίνητα των φίλων της ιαπωνικής σχολής και πωλείται επί ελληνικού εδάφους.
Ο λόγος για το εικονιζόμενο Honda NSX, ένα θρυλικό αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε το 1989 και κέρδισε με το καλημέρα τις εντυπώσεις λόγω της εμφάνισής του, της εσωτερικής σχεδίασης που παραπέμπει σε
κόκπιτ μαχητικού, του monocoque αλουμινένιου πλαισίου (παγκόσμια πρωτιά) και των διπλών ψαλιδιών εμπρός και πίσω.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι αριστεροτίμονο και βγήκε από το εργοστάσιο του Tochigi στις αρχές του 1991. Εξοπλίζεται με τον γνωστό V6 κινητήρα χωρητικότητας 3 λίτρων με μεταβλητό χρονισμό VTEC, ο οποίος στροφάρει μέχρι τις 8.000 σ.α.λ. και αποδίδει 280 ίππους, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ασφαλώς μηχανικό.
Μέχρι σήμερα έχει διανύσει μόλις 24.000 χιλιόμετρα και, όπως βλέπετε, διατηρείται σε εξαιρετική κατάσταση. Η τιμή του είναι τσουχτερή μιας και αγγίζει τις 150.000€ και πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε κάθε λεπτομέρεια από την επίσημη αγγελία στο car.gr. Τέτοια αυτοκίνητα δε βλέπουμε κάθε μέρα, θαυμάστε την «Ιαπωνική Ferrari»!
Σχετικά με την σπανιότητά του, σε βάθος 15 ετών παραγωγής κατάφερε να πουληθεί σε 18.000 αντίτυπα και μέχρι σήμερα παραμένει ένα από τα πιο ποθητά αυτοκίνητα του πλανήτη.
Ο λόγος για το εικονιζόμενο Honda NSX, ένα θρυλικό αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε το 1989 και κέρδισε με το καλημέρα τις εντυπώσεις λόγω της εμφάνισής του, της εσωτερικής σχεδίασης που παραπέμπει σε
κόκπιτ μαχητικού, του monocoque αλουμινένιου πλαισίου (παγκόσμια πρωτιά) και των διπλών ψαλιδιών εμπρός και πίσω.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι αριστεροτίμονο και βγήκε από το εργοστάσιο του Tochigi στις αρχές του 1991. Εξοπλίζεται με τον γνωστό V6 κινητήρα χωρητικότητας 3 λίτρων με μεταβλητό χρονισμό VTEC, ο οποίος στροφάρει μέχρι τις 8.000 σ.α.λ. και αποδίδει 280 ίππους, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ασφαλώς μηχανικό.
Μέχρι σήμερα έχει διανύσει μόλις 24.000 χιλιόμετρα και, όπως βλέπετε, διατηρείται σε εξαιρετική κατάσταση. Η τιμή του είναι τσουχτερή μιας και αγγίζει τις 150.000€ και πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε κάθε λεπτομέρεια από την επίσημη αγγελία στο car.gr. Τέτοια αυτοκίνητα δε βλέπουμε κάθε μέρα, θαυμάστε την «Ιαπωνική Ferrari»!
Σχετικά με την σπανιότητά του, σε βάθος 15 ετών παραγωγής κατάφερε να πουληθεί σε 18.000 αντίτυπα και μέχρι σήμερα παραμένει ένα από τα πιο ποθητά αυτοκίνητα του πλανήτη.