Με μία σαφής δήλωσή της, η Ford ξεκαθάρισε ότι δεν θα υπάρξει στο μέλλον έκδοση RS για το Focus τέταρτης γενιάς.
Μέχρι πρότινος, υπήρχαν πληροφορίες ότι το λανσάρισμα του νέου Ford Focus RS θα γινόταν στα τέλη του 2020, με μία υβριδική 48V έκδοση του γνωστού Ecoboost 2,3 λίτρων. Ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να
γίνει πραγματικότητα και η αιτία είναι τα όρια εκπομπών ρύπων.
Κάπως έτσι, ισχυρότερη έκδοση του μικρομεσαίου μοντέλου παραμένει το Ford Focus ST, ένα αυτοκίνητο που εξοπλίζεται με δύο κινητήρες. Το πρώτο αποτελείται από τον υπερτροφοδοτούμενο twin-scroll Ecoboost χωρητικότητας 2,3 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 280 ίππους και 420 Nm ροπής. Η κίνηση περνά στον εμπρός άξονα από μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή με αυτόματο 7 σχέσεων με τα απαραίτητα paddles στο τιμόνι, υπάρχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό, ενώ τα 100 km/h από στάση έρχονται σε λιγότερα από 6 δεύτερα.
Δείτε επίσης: Πόσο κοστίζει το Ford Focus ST στην Ελλάδα; (pics+vid)
Από την άλλη πλευρά, υπάρχει η επιλογή του 2λιτρου κινητήρα πετρελαίου EcoBlue, απόδοσης 190 ίππων και 400 Nm ροπής. Πρόκειται για τον ισχυρότερο diesel κινητήρα που έχει τοποθετηθεί σε Focus και θα συνοδεύεται αποκλειστικά από χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και torque vectoring.
Μέχρι πρότινος, υπήρχαν πληροφορίες ότι το λανσάρισμα του νέου Ford Focus RS θα γινόταν στα τέλη του 2020, με μία υβριδική 48V έκδοση του γνωστού Ecoboost 2,3 λίτρων. Ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να
γίνει πραγματικότητα και η αιτία είναι τα όρια εκπομπών ρύπων.
Κάπως έτσι, ισχυρότερη έκδοση του μικρομεσαίου μοντέλου παραμένει το Ford Focus ST, ένα αυτοκίνητο που εξοπλίζεται με δύο κινητήρες. Το πρώτο αποτελείται από τον υπερτροφοδοτούμενο twin-scroll Ecoboost χωρητικότητας 2,3 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 280 ίππους και 420 Nm ροπής. Η κίνηση περνά στον εμπρός άξονα από μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή με αυτόματο 7 σχέσεων με τα απαραίτητα paddles στο τιμόνι, υπάρχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό, ενώ τα 100 km/h από στάση έρχονται σε λιγότερα από 6 δεύτερα.
Δείτε επίσης: Πόσο κοστίζει το Ford Focus ST στην Ελλάδα; (pics+vid)
Από την άλλη πλευρά, υπάρχει η επιλογή του 2λιτρου κινητήρα πετρελαίου EcoBlue, απόδοσης 190 ίππων και 400 Nm ροπής. Πρόκειται για τον ισχυρότερο diesel κινητήρα που έχει τοποθετηθεί σε Focus και θα συνοδεύεται αποκλειστικά από χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και torque vectoring.