Με το SUV της VW αποφάσισε να ασχοληθεί ο βελτιωτικός οίκος ABT, αλλάζοντας το Tiguan εξωτερικά και δυναμώνοντας τον κινητήρα του.
Για να το κάνει πιο επιθετικό, τοποθέτησε ένα νέο bodykit που περιλαμβάνει ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και πλαϊνά μαρσπιέ. Στο πίσω μέρος υπάρχει νέος «sportive» διαχύτης και αεροτομή, ενώ
προσφέρεται με νέες ζάντες αλουμινίου μεγέθους από 18 έως 21 ίτνσες και ανάρτηση χαμηλωμένη κατά 30 εκατοστά.
Σχετικά με τις μηχανικές αναβαθμίσεις, η ABT βελτιώνει τόσο τον 2λιτρο TSI, όσο και τις δύο εκδόσεις του 2λιτρου TDI. Ο «μικρός» πετρελαιοκινητήρας των 150 ίππων φτάνει στους 180 με 380 Nm ροπής, ο δεύτερος με τα 190 άλογα αυξάνεται στα 215 με 440 Nm ροπής, ενώ, τέλος, ο βενζινοκινητήρας από τους 180 εργοστασιακούς ίππους, ανεβαίνει στους 216.
Για να το κάνει πιο επιθετικό, τοποθέτησε ένα νέο bodykit που περιλαμβάνει ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και πλαϊνά μαρσπιέ. Στο πίσω μέρος υπάρχει νέος «sportive» διαχύτης και αεροτομή, ενώ
προσφέρεται με νέες ζάντες αλουμινίου μεγέθους από 18 έως 21 ίτνσες και ανάρτηση χαμηλωμένη κατά 30 εκατοστά.
Σχετικά με τις μηχανικές αναβαθμίσεις, η ABT βελτιώνει τόσο τον 2λιτρο TSI, όσο και τις δύο εκδόσεις του 2λιτρου TDI. Ο «μικρός» πετρελαιοκινητήρας των 150 ίππων φτάνει στους 180 με 380 Nm ροπής, ο δεύτερος με τα 190 άλογα αυξάνεται στα 215 με 440 Nm ροπής, ενώ, τέλος, ο βενζινοκινητήρας από τους 180 εργοστασιακούς ίππους, ανεβαίνει στους 216.