Στην αποκάλυψη του νέου Honda CR-V προχώρησε η ιαπωνική φίρμας. Πρόκειται για την 5η γενιά ενός από τα πιο επιτυχημένα εμπορικά SUV της παγκόσμιας αγοράς και οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν μέσα στο τρέχον έτος.
Εξωτερικά, οι σχεδιαστικές αλλαγές ήταν αρκετές ώστε να διαφέρει τελείως από το απερχόμενο μοντέλο. Διαθέτει αρκετά μακρύτερο καπό, ανασχεδιασμένη μάσκα, προστατευτική ποδιά και νέα Led φωτιστικά
σώματα, που δίνουν πιο επιθετικό χαρακτήρα. Το αμάξωμα είναι αισθητά μεγαλύτερο, με το μήκος να φτάνει σχεδόν στα 4,6 μέτρα, ενώ «πατάει» σε ζάντες αλουμινίου 17 και 18 ιντσών.
Την ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία ακολουθά και το εσωτερικό που είναι επίσης πιο ευρύχωρο και αρκετά πιο πολυτελές. Στο ταμπλό «πρωταγωνιστεί» μια μεγάλη TFT οθόνη για την ενημέρωση του οδηγού και την ψυχαγωγία των επιβατών, ενώ διαθέτει πλατφόρμα σύνδεσης με Apple CarPlay και Android Auto.
Όσον αφορά στα μηχανικά στοιχεία, οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι για πρώτη φορά συναντάμε υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα σε Honda CR-V. Πρόκειται για έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρων που θα αποδίδει 190 ίππους, ενώ ο δεύτερος κινητήρας i-VTEC είναι χωρητικότητας 2,4 λίτρων και απόδοσης 184 ίππων. Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι όλες οι εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες αποκλειστικά με το κιβώτιο συνεχόμενα μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης CVT, ενώ κατόπιν παραγγελίες θα επιλέγεται αν το Honda CR-V θα είναι εμπροσθοκίνητο ή τετρακίνητο.
Εξωτερικά, οι σχεδιαστικές αλλαγές ήταν αρκετές ώστε να διαφέρει τελείως από το απερχόμενο μοντέλο. Διαθέτει αρκετά μακρύτερο καπό, ανασχεδιασμένη μάσκα, προστατευτική ποδιά και νέα Led φωτιστικά
σώματα, που δίνουν πιο επιθετικό χαρακτήρα. Το αμάξωμα είναι αισθητά μεγαλύτερο, με το μήκος να φτάνει σχεδόν στα 4,6 μέτρα, ενώ «πατάει» σε ζάντες αλουμινίου 17 και 18 ιντσών.
Την ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία ακολουθά και το εσωτερικό που είναι επίσης πιο ευρύχωρο και αρκετά πιο πολυτελές. Στο ταμπλό «πρωταγωνιστεί» μια μεγάλη TFT οθόνη για την ενημέρωση του οδηγού και την ψυχαγωγία των επιβατών, ενώ διαθέτει πλατφόρμα σύνδεσης με Apple CarPlay και Android Auto.
Όσον αφορά στα μηχανικά στοιχεία, οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι για πρώτη φορά συναντάμε υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα σε Honda CR-V. Πρόκειται για έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρων που θα αποδίδει 190 ίππους, ενώ ο δεύτερος κινητήρας i-VTEC είναι χωρητικότητας 2,4 λίτρων και απόδοσης 184 ίππων. Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι όλες οι εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες αποκλειστικά με το κιβώτιο συνεχόμενα μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης CVT, ενώ κατόπιν παραγγελίες θα επιλέγεται αν το Honda CR-V θα είναι εμπροσθοκίνητο ή τετρακίνητο.