Μετά την hatchback έκδοση του Audi RS3, έφτασε η ώρα για την παρουσίαση του sedan στην έκθεση του Παρισιού.
Πρόκειται για την απάντηση της εταιρίας με έδρα το Ingolstadt στον γερμανικό ανταγωνισμό των BMW M2 και Mercedes CLA45 AMG. Εξωτερικά, στο εμπρός τμήμα δεν διαφέρει σε τίποτα από το hatchback, με τις
διαφοροποιήσεις να ξεκινούν από τη μέση και πίσω. Πάνω στο πορτ-μπαγκάζ βρίσκεται η ενσωματωμένη αεροτομή, που σε συνδυασμό με τις διπλές οβάλ εξατμίσεις, τον διαχύτη και το αυξημένο μετατρόχιο, δημιουργούν έναν άκρως επιθετικό χαρακτήρα.
Περνώντας στο εσωτερικό, όπως και στο hatchback, αρκετές από τις επενδύσεις διακοσμούνται με alcantara, σε αρκετές επιφάνειες έχει γίνει χρήση ανθρακονήματων, ενώ δεν απουσιάζει η προαιρετική επιλογή ψηφιακού πίνακα οργάνων. Επίσης, όπως σε κάθε RS μοντέλο, έτσι και στο Audi RS3 Sedan υπάρχουν πολλές κόκκινες λεπτομέρειες και το αντίστοιχο λογότυπο.
Κάτω από το καπό δεν θα μπορούσε να βρίσκεται άλλος από τον πολυβραβευμένο 2,5 TFSI, ο οποίος αποδίδει 400 ίππους και 480 Nm ροπής. Η κίνηση περνά ασφαλώς και στους τέσσερις τροχούς, μέσω του αυτόματου DSG 7 σχέσεων.
Όλα αυτά έχουν σαν αποτέλεσμα το νέο Audi RS3 Sedan να επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 km/h σε μόλις 4,1 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h (προαιρετικά 280).
Πρόκειται για την απάντηση της εταιρίας με έδρα το Ingolstadt στον γερμανικό ανταγωνισμό των BMW M2 και Mercedes CLA45 AMG. Εξωτερικά, στο εμπρός τμήμα δεν διαφέρει σε τίποτα από το hatchback, με τις
διαφοροποιήσεις να ξεκινούν από τη μέση και πίσω. Πάνω στο πορτ-μπαγκάζ βρίσκεται η ενσωματωμένη αεροτομή, που σε συνδυασμό με τις διπλές οβάλ εξατμίσεις, τον διαχύτη και το αυξημένο μετατρόχιο, δημιουργούν έναν άκρως επιθετικό χαρακτήρα.
Περνώντας στο εσωτερικό, όπως και στο hatchback, αρκετές από τις επενδύσεις διακοσμούνται με alcantara, σε αρκετές επιφάνειες έχει γίνει χρήση ανθρακονήματων, ενώ δεν απουσιάζει η προαιρετική επιλογή ψηφιακού πίνακα οργάνων. Επίσης, όπως σε κάθε RS μοντέλο, έτσι και στο Audi RS3 Sedan υπάρχουν πολλές κόκκινες λεπτομέρειες και το αντίστοιχο λογότυπο.
Κάτω από το καπό δεν θα μπορούσε να βρίσκεται άλλος από τον πολυβραβευμένο 2,5 TFSI, ο οποίος αποδίδει 400 ίππους και 480 Nm ροπής. Η κίνηση περνά ασφαλώς και στους τέσσερις τροχούς, μέσω του αυτόματου DSG 7 σχέσεων.
Όλα αυτά έχουν σαν αποτέλεσμα το νέο Audi RS3 Sedan να επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 km/h σε μόλις 4,1 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h (προαιρετικά 280).