Η αντίστροφη μέτρηση για την παρουσίαση του πρώτου «premium» pick up στην ιστορία της αυτοκίνησης έχει ξεκινήσει.
Αυτός ήταν και ο λόγος της παρουσίασης δύο διαφορετικών concept εκδόσεων από τη Mercedes-Benz στη Στοκχόλμη, την σκληροτράχηλη X-CLASS powerful adventurer και την πολυτελή X-CLASS stylish
explorer. Από τις πρώτες φωτογραφίες, γίνεται σαφές ότι το νέο pick up θα «παντρεύει» τις off-road ικανότητες και τον πολυτελή χαρακτήρα που συναντάμε σε κάθε μοντέλο με το «αστέρι» στο καπό.
Θα βασίζεται στο Nissan Navara, με τη γερμανική φίρμα να μην παρουσιάζει περαιτέρω τεχνικά στοιχεία. Συνεπώς, το μόνο που γνωρίζουμε είναι ότι θα παίρνει κίνηση από έναν V6 turbodiesel κινητήρα, ο οποίος ασφαλώς θα στέλνει τη κίνηση και στους δύο άξονες, ενώ θα διαθέτει μπλοκέ διαφορικό και στους δύο άξονες. Παράλληλα, είναι γνωστό ότι θα μπορεί να μεταφέρει φορτίο μάζας 1.100 κιλά, ενώ θα μπορεί να ρυμουλκήσει μέχρι και 3,5 τόνους.
Σύμφωνα με τα στελέχη της γερμανικής φίρμας, αποκλείεται να δούμε κάποια AMG έκδοση, αλλά το μόνο σίγουρο είναι πως θα υπάρχουν πακέτα εξοπλισμού AMG, δίνοντας μια πιο «sportive» αίσθηση στο πολυτελές pick-up.
Η έναρξη παραγωγής στην Ευρώπη υπολογίζεται στα τέλη του 2017, με τις παραδόσεις να πραγματοποιούνται στις αγορές της Λατινική Αμερικής, Αυστραλίας και Νότιας Αφρικής. Αναμένουμε λοιπόν για την επίσημη παρουσίαση του εντυπωσιακού pick up.
Αυτός ήταν και ο λόγος της παρουσίασης δύο διαφορετικών concept εκδόσεων από τη Mercedes-Benz στη Στοκχόλμη, την σκληροτράχηλη X-CLASS powerful adventurer και την πολυτελή X-CLASS stylish
explorer. Από τις πρώτες φωτογραφίες, γίνεται σαφές ότι το νέο pick up θα «παντρεύει» τις off-road ικανότητες και τον πολυτελή χαρακτήρα που συναντάμε σε κάθε μοντέλο με το «αστέρι» στο καπό.
Θα βασίζεται στο Nissan Navara, με τη γερμανική φίρμα να μην παρουσιάζει περαιτέρω τεχνικά στοιχεία. Συνεπώς, το μόνο που γνωρίζουμε είναι ότι θα παίρνει κίνηση από έναν V6 turbodiesel κινητήρα, ο οποίος ασφαλώς θα στέλνει τη κίνηση και στους δύο άξονες, ενώ θα διαθέτει μπλοκέ διαφορικό και στους δύο άξονες. Παράλληλα, είναι γνωστό ότι θα μπορεί να μεταφέρει φορτίο μάζας 1.100 κιλά, ενώ θα μπορεί να ρυμουλκήσει μέχρι και 3,5 τόνους.
Σύμφωνα με τα στελέχη της γερμανικής φίρμας, αποκλείεται να δούμε κάποια AMG έκδοση, αλλά το μόνο σίγουρο είναι πως θα υπάρχουν πακέτα εξοπλισμού AMG, δίνοντας μια πιο «sportive» αίσθηση στο πολυτελές pick-up.
Η έναρξη παραγωγής στην Ευρώπη υπολογίζεται στα τέλη του 2017, με τις παραδόσεις να πραγματοποιούνται στις αγορές της Λατινική Αμερικής, Αυστραλίας και Νότιας Αφρικής. Αναμένουμε λοιπόν για την επίσημη παρουσίαση του εντυπωσιακού pick up.