Οι περισσότεροι ενδεχομένως θα θυμάστε το συγκεκριμένο Honda S2000, πωλήθηκε πριν από λίγο καιρό έναντι του ποσού των 63.000. Τώρα ξανά πωλήθηκε και η τιμή ξέφυγε για τα καλά.
Έχουν περάσει 10 ολόκληρα χρόνια από τότε που σταμάτησε η παραγωγή του θρυλικού Honda S2000, αλλά το συγκεκριμένο είναι ουσιαστικά καινούριο και σε απολύτως εργοστασιακή κατάσταση. Πωλήθηκε το
2009 σε αντιπροσωπία της Honda στη Νέα Υόρκη και δεν ταξινομήθηκε ποτέ, με αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή να έχει διανύσει μόλις 145 χιλιόμετρα.
Είναι βαμμένο σε Berlina Black χρώμα με μαύρο δερμάτινο εσωτερικό και η κατάστασή του θυμίζει αυτοκίνητο που μόλις βγήκε από το εργοστάσιο. Άλλωστε, τα έγγραφα του τελωνείου βρίσκονται ακόμα στο τζάμι του συνοδηγού.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός F22C χωρητικότητας 2,2 λίτρων και απόδοσης 241 ίππων, ενώ συνδυάζεται με μηχανικό σασμάν 6 σχέσεων. Ασφαλώς, δεν έχει γίνει καμία επέμβαση σε κινητήρα ή εξωτερική εμφάνιση, ακόμα και τα ελαστικά των γνήσιων ζαντών αλουμινίου μεγέθους 17 ιντσών είναι τα Bridgestone Potenza με ημερομηνία κατασκευής 2008.
Επιπλέον, το ιαπωνικό roadster διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό δεδομένης της ημερομηνίας κατασκευής του, μιας και διαθέτει αξεσουάρ όπως φώτα xenon και αισθητήρες πίεσης ελαστικών. Τέλος, να τονίσουμε ότι όσο περίεργο και αν ακούγεται το αυτοκίνητο καλύπτεται με εργοστασιακή εγγύηση μέχρι τον ερχόμενο Απρίλιο.
Όπως θα δείτε και στη νέα αγγελία, το ίδιο αυτοκίνητο ξανά πωλήθηκε, αυτή τη φορά έχοντας διανύσει 152 χιλιόμετρα, δηλαδή ο νέος ιδιοκτήτης έκανε μόλις 7 χιλιόμετρα. Η νέα τιμή πώλησης έφτασε στις 89.438€, συνεπώς μάλλον μιλάμε για το ακριβότερο S2000 του πλανήτη.
Έχουν περάσει 10 ολόκληρα χρόνια από τότε που σταμάτησε η παραγωγή του θρυλικού Honda S2000, αλλά το συγκεκριμένο είναι ουσιαστικά καινούριο και σε απολύτως εργοστασιακή κατάσταση. Πωλήθηκε το
2009 σε αντιπροσωπία της Honda στη Νέα Υόρκη και δεν ταξινομήθηκε ποτέ, με αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή να έχει διανύσει μόλις 145 χιλιόμετρα.
Είναι βαμμένο σε Berlina Black χρώμα με μαύρο δερμάτινο εσωτερικό και η κατάστασή του θυμίζει αυτοκίνητο που μόλις βγήκε από το εργοστάσιο. Άλλωστε, τα έγγραφα του τελωνείου βρίσκονται ακόμα στο τζάμι του συνοδηγού.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός F22C χωρητικότητας 2,2 λίτρων και απόδοσης 241 ίππων, ενώ συνδυάζεται με μηχανικό σασμάν 6 σχέσεων. Ασφαλώς, δεν έχει γίνει καμία επέμβαση σε κινητήρα ή εξωτερική εμφάνιση, ακόμα και τα ελαστικά των γνήσιων ζαντών αλουμινίου μεγέθους 17 ιντσών είναι τα Bridgestone Potenza με ημερομηνία κατασκευής 2008.
Επιπλέον, το ιαπωνικό roadster διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό δεδομένης της ημερομηνίας κατασκευής του, μιας και διαθέτει αξεσουάρ όπως φώτα xenon και αισθητήρες πίεσης ελαστικών. Τέλος, να τονίσουμε ότι όσο περίεργο και αν ακούγεται το αυτοκίνητο καλύπτεται με εργοστασιακή εγγύηση μέχρι τον ερχόμενο Απρίλιο.
Όπως θα δείτε και στη νέα αγγελία, το ίδιο αυτοκίνητο ξανά πωλήθηκε, αυτή τη φορά έχοντας διανύσει 152 χιλιόμετρα, δηλαδή ο νέος ιδιοκτήτης έκανε μόλις 7 χιλιόμετρα. Η νέα τιμή πώλησης έφτασε στις 89.438€, συνεπώς μάλλον μιλάμε για το ακριβότερο S2000 του πλανήτη.