Η είδηση της δημιουργίας του πρώτου ελληνικού hypercar φαίνεται ότι δεν εντυπωσίασε μόνο εμάς, αλλά το σύνολο των φίλων της αυτοκίνησης. Ήδη έχει δημοσιευθεί σε πολλές μεγάλες ιστοσελίδες ανά τον κόσμο, όπως το CarBuzz και το Auto Motor Sport.
Στη δεύτερη περίπτωση, οι στροφές λειτουργίας αυξάνονται στις 12.000 σ.α.λ. Τα έμβολα είναι κεραμικά και οι μπιέλες ανθρακονημάτινες. Όσο για το σύστημα υπερπλήρωσης, οι δύο carbon φτερωτές αυξήθηκαν σε διάμετρο 78 χιλιοστών. Η απόδοση του κινητήρα είναι 2.000 ίπποι και κανονική βενζίνη και 3.000 με καύσιμο Ε85.
Ο Σπύρος Πανόπουλος ξεκαθάρισε ότι στην έκθεση της Γενεύης δε θα δούμε ένα, αλλά δύο αυτοκίνητα αυτοκίνητα. Το πρώτο είναι το γνωστό πλέον «Chaos», η κατασκευή του οποίου έχει σχεδόν ολοκληρωθεί
και μένει να τοποθετηθεί το εσωτερικό. Το δεύτερο αυτοκίνητο έχει ήδη σχεδιαστεί, αλλά προς το παρόν δε γνωρίζουμε περισσότερες πληροφορίες.
Στην περίπτωση του «Chaos», κάτω από το από το καπό υπάρχει δυνατότητα τοποθέτησης δύο κινητήρων. Στην πρώτη περίπτωση έχουμε 4λιτρο V10 με δύο turbo 4 βαλβίδες στον κύλινδρο. Μπιέλες και πιστόνια είναι εκτυπωμένα και κατασκευασμένα από τιτάνιο. Το όριο περιστροφής αγγίζει τις 11.000 σ.α.λ. και η carbon φτερωτή των συστημάτων υπερπλήρωσης έχει διάμετρο 68 χιλιοστά.
Διαβάστε επίσης: Οι νέες carbon μπιέλες της Extreme Tunersκαι μένει να τοποθετηθεί το εσωτερικό. Το δεύτερο αυτοκίνητο έχει ήδη σχεδιαστεί, αλλά προς το παρόν δε γνωρίζουμε περισσότερες πληροφορίες.
Στην περίπτωση του «Chaos», κάτω από το από το καπό υπάρχει δυνατότητα τοποθέτησης δύο κινητήρων. Στην πρώτη περίπτωση έχουμε 4λιτρο V10 με δύο turbo 4 βαλβίδες στον κύλινδρο. Μπιέλες και πιστόνια είναι εκτυπωμένα και κατασκευασμένα από τιτάνιο. Το όριο περιστροφής αγγίζει τις 11.000 σ.α.λ. και η carbon φτερωτή των συστημάτων υπερπλήρωσης έχει διάμετρο 68 χιλιοστά.
Στη δεύτερη περίπτωση, οι στροφές λειτουργίας αυξάνονται στις 12.000 σ.α.λ. Τα έμβολα είναι κεραμικά και οι μπιέλες ανθρακονημάτινες. Όσο για το σύστημα υπερπλήρωσης, οι δύο carbon φτερωτές αυξήθηκαν σε διάμετρο 78 χιλιοστών. Η απόδοση του κινητήρα είναι 2.000 ίπποι και κανονική βενζίνη και 3.000 με καύσιμο Ε85.