18 ολόκληρα χρόνια μετά την τελευταία χρήση του ονόματος GTA στην 147, η Alfa Romeo επανέρχεται με δύο κορυφαίες εκδόσεις για την Giulia. Η πρώτη ονομάζεται GTA και η δεύτερη, που είναι πιο αγωνιστική, λέγεται GTAm.
Στην πρώτη περίπτωση, η ιταλική berlina ξεχωρίζει από το εντυπωσιακό bodykit και τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες. Οι ζάντες είναι μονομπούλονες μεγέθους 20 ιντσών, ενώ στο πίσω
μέρος υπάρχει carbon διαχύτης και μία διακριτική αεροτομή. Όσο για το εσωτερικό του, κυριαρχεί η χρήση alcantara.
Στην περίπτωση της GTAm το κλίμα είναι πολύ πιο σκληροπυρηνικό. Η πίσω αεροτομή είναι τεράστια, ενώ το εσωτερικό είναι καθαρά αγωνιστικό. Η Alfa Romeo έχει αφαιρέσει τα πίσω καθίσματα και στη θέση τους έχει μπει roll cage. Επιπλέον, τα εμπρός καθίσματα είναι τύπου bucket με ζώνες 6 σημείων, ενώ δεν απουσιάζει και ο πυροσβεστήρας.
Με την εκτεταμένη χρήση carbon σε αρκετά σημεία όπως το καπό, ο εμπρός προφυλακτήρας και η οροφή, το συνολικό βάρος έχει μειωθεί κατά 100 κιλά σε σχέση με την Giulia Quadrifoglio. Έτσι, το βάρος του αυτοκινήτου αγγίζει τα 1.520 κιλά.
Κάτω από το καπό, και στις δύο περιπτώσεις, υπάρχει ο ίδιος V6 Bi-Turbo χωρητικότητας 2,9 λίτρων. Βέβαια, στην περίπτωση των κορυφαίων εκδόσεων η ιπποδύναμη αυξήθηκε κατά 30 ίππους φτάνοντας στους 540.
Αλλαγή υπάρχει και στο σύστημα εξάτμισης, το οποίο προέρχεται από την Akrapovic και είναι κατασκευασμένο από τιτάνιο, ενώ οι δύο απολήξεις τοποθετήθηκαν στο κέντρο. Σύμφωνα με τους Ιταλούς, τα 100 km/h από στάση έρχονται σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα.
Οι δύο εκδόσεις θα κατασκευαστούν συνολικά σε μόλις 500 αντίτυπα και το κάθε αυτοκίνητο θα φέρει τον αύξοντα αριθμό σε ειδικό ταμπελάκι στο εσωτερικό.
Στην πρώτη περίπτωση, η ιταλική berlina ξεχωρίζει από το εντυπωσιακό bodykit και τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες. Οι ζάντες είναι μονομπούλονες μεγέθους 20 ιντσών, ενώ στο πίσω
μέρος υπάρχει carbon διαχύτης και μία διακριτική αεροτομή. Όσο για το εσωτερικό του, κυριαρχεί η χρήση alcantara.
Στην περίπτωση της GTAm το κλίμα είναι πολύ πιο σκληροπυρηνικό. Η πίσω αεροτομή είναι τεράστια, ενώ το εσωτερικό είναι καθαρά αγωνιστικό. Η Alfa Romeo έχει αφαιρέσει τα πίσω καθίσματα και στη θέση τους έχει μπει roll cage. Επιπλέον, τα εμπρός καθίσματα είναι τύπου bucket με ζώνες 6 σημείων, ενώ δεν απουσιάζει και ο πυροσβεστήρας.
Με την εκτεταμένη χρήση carbon σε αρκετά σημεία όπως το καπό, ο εμπρός προφυλακτήρας και η οροφή, το συνολικό βάρος έχει μειωθεί κατά 100 κιλά σε σχέση με την Giulia Quadrifoglio. Έτσι, το βάρος του αυτοκινήτου αγγίζει τα 1.520 κιλά.
Κάτω από το καπό, και στις δύο περιπτώσεις, υπάρχει ο ίδιος V6 Bi-Turbo χωρητικότητας 2,9 λίτρων. Βέβαια, στην περίπτωση των κορυφαίων εκδόσεων η ιπποδύναμη αυξήθηκε κατά 30 ίππους φτάνοντας στους 540.
Αλλαγή υπάρχει και στο σύστημα εξάτμισης, το οποίο προέρχεται από την Akrapovic και είναι κατασκευασμένο από τιτάνιο, ενώ οι δύο απολήξεις τοποθετήθηκαν στο κέντρο. Σύμφωνα με τους Ιταλούς, τα 100 km/h από στάση έρχονται σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα.
Οι δύο εκδόσεις θα κατασκευαστούν συνολικά σε μόλις 500 αντίτυπα και το κάθε αυτοκίνητο θα φέρει τον αύξοντα αριθμό σε ειδικό ταμπελάκι στο εσωτερικό.