Η τοποθέτηση του 6κύλινδρου σε σειρά κινητήρα της BMW κάτω από το καπό της νέας Toyota Supra έφερε αρκετή γκρίνια στους παραδοσιακούς λάτρεις του ιαπωνικού μοντέλου, αλλά μία εταιρεία έκανε αυτό που πολλοί ήθελαν.
Ο αμερικανικός βελτιωτικός οίκος, CX Racing, αφαίρεσε τον εργοστασιακό κινητήρα της Toyota Supra και στη θέση του τοποθέτησε τον γνωστό σε όλους μας 2JZ-GTE από την προηγούμενη γενιά. Πρόκειται για
έναν υπερτροφοδοτούμενο 6κύλινδρος σε σειρά κινητήρας χωρητικότητας 3 λίτρων που στην εργοστασιακή του κατάσταση αποδίδει 320 ίππους.
Τέλος, να υπενθυμίσουμε ότι η Toyota Supra πέμπτης γενιάς εξοπλίζεται με έναν twin-scroll turbo 6κύλινδρο σε σειρά κινητήρας χωρητικότητας 3 λίτρων. Αποδίδει 340 ίππους και 500 Nm ροπής, συνοδεύεται από αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων και ενεργό διαφορικό. Το αποτέλεσμα είναι τα 100 km/h από στάση να έρχονται, με τη βοήθεια του launch control, σε μόλις 4,3 δευτερόλεπτα.
Ο αμερικανικός βελτιωτικός οίκος, CX Racing, αφαίρεσε τον εργοστασιακό κινητήρα της Toyota Supra και στη θέση του τοποθέτησε τον γνωστό σε όλους μας 2JZ-GTE από την προηγούμενη γενιά. Πρόκειται για
έναν υπερτροφοδοτούμενο 6κύλινδρος σε σειρά κινητήρας χωρητικότητας 3 λίτρων που στην εργοστασιακή του κατάσταση αποδίδει 320 ίππους.
Τέλος, να υπενθυμίσουμε ότι η Toyota Supra πέμπτης γενιάς εξοπλίζεται με έναν twin-scroll turbo 6κύλινδρο σε σειρά κινητήρας χωρητικότητας 3 λίτρων. Αποδίδει 340 ίππους και 500 Nm ροπής, συνοδεύεται από αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων και ενεργό διαφορικό. Το αποτέλεσμα είναι τα 100 km/h από στάση να έρχονται, με τη βοήθεια του launch control, σε μόλις 4,3 δευτερόλεπτα.