Η παρακάτω κόντρα είναι λίγο «ανορθόδοξη», μιας και η Porsche 911 και το Nissan GT-R είναι βελτιωμένα, ενώ η BMW M5 βρίσκεται στην εργοστασιακή της μορφή.
Ξεκινώντας από το βαυαρικό μοντέλο, πρόκειται για την έκδοση Competition που εξοπλίζεται με τον V8 TwinPower Turbo χωρητικότητας 4,4 λίτρων, ο οποίος στη συγκεκριμένη έκδοση αποδίδει 625 ίππους στις
6.000 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ροπή των 750 Nm είναι διαθέσιμη από τις 1.800 έως τις 5.800 σ.α.λ. Όσον αφορά στις επιδόσεις, τα 100 km/h από στάση έρχονται σε μόλις 3,3 δεύτερα και τα 200 σε 10,8”.
Ξεκινώντας από το βαυαρικό μοντέλο, πρόκειται για την έκδοση Competition που εξοπλίζεται με τον V8 TwinPower Turbo χωρητικότητας 4,4 λίτρων, ο οποίος στη συγκεκριμένη έκδοση αποδίδει 625 ίππους στις
6.000 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ροπή των 750 Nm είναι διαθέσιμη από τις 1.800 έως τις 5.800 σ.α.λ. Όσον αφορά στις επιδόσεις, τα 100 km/h από στάση έρχονται σε μόλις 3,3 δεύτερα και τα 200 σε 10,8”.
Από την άλλη πλευρά, το Nissan GT-R είναι βελτιωμένο από την εταιρεία Litchfield και η Porsche 911 (997) Turbo από την ES Motor. Δε γνωρίζουμε ακριβείς ιπποδυνάμεις, αλλά όπως θα δείτε η διαφορά είναι χαοτική, τόσο σε επιτάχυνση από στάση, όσο και σε rolling start.