Πριν από ακριβώς 30 χρόνια ένας θρύλος της αυτοκίνησης παρουσιαζόταν στην έκθεση του Σικάγο, το Acura NS-X Concept του 1989 ήταν ο προπομπός μιας λαμπρής ιστορίας.
Δύο χρόνια αργότερα παρουσιάζεται το θρυλικό Honda NSX, που όπως όλοι γνωρίζουμε στη δημιουργία του υπήρξε «συμμετοχή» του Ayrton Senna. «Δεν είμαι σίγουρος ότι μπορώ πραγματικά να σας δώσω τις
κατάλληλες συμβουλές για ένα αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής, αλλά αισθάνομαι ότι είναι λίγο εύθραυστο», είχε δηλώσει μετά από μερικές ώρες δοκιμών και οι μηχανικοί έσπευσαν κατευθείαν να βελτιώσουν την ακαμψία του πλαισίου. Έπειτα από οκτώ μήνες δοκιμών στην πίστα του Nürburgring, η ακαμψία του αυτοκινήτου είχε αυξηθεί κατά 50%.
Κάπως έτσι ξεκίνησε μία λαμπρή ιστορία που συνεχίζεται μέχρι σήμερα, όπου το σύγχρονο υβριδικό μοντέλο των 573 ίππων έχει πάρει τη σκυτάλη. Ακολουθεί ένα αφιέρωμα της Acura στα 30 χρόνια ιστορίας, αλλά και ενδιαφέρον φωτογραφικό υλικό.
κατάλληλες συμβουλές για ένα αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής, αλλά αισθάνομαι ότι είναι λίγο εύθραυστο», είχε δηλώσει μετά από μερικές ώρες δοκιμών και οι μηχανικοί έσπευσαν κατευθείαν να βελτιώσουν την ακαμψία του πλαισίου. Έπειτα από οκτώ μήνες δοκιμών στην πίστα του Nürburgring, η ακαμψία του αυτοκινήτου είχε αυξηθεί κατά 50%.
Κάπως έτσι ξεκίνησε μία λαμπρή ιστορία που συνεχίζεται μέχρι σήμερα, όπου το σύγχρονο υβριδικό μοντέλο των 573 ίππων έχει πάρει τη σκυτάλη. Ακολουθεί ένα αφιέρωμα της Acura στα 30 χρόνια ιστορίας, αλλά και ενδιαφέρον φωτογραφικό υλικό.