Όσο περνάει ο καιρός μαθαίνουμε νέες λεπτομέρειες για την επερχόμενη BMW M3 (G80), η οποία υπολογίζεται ότι θα αποκαλυφθεί προς το τέλος του 2020.
Οι πρώτες πληροφορίες μιλούν για τρεις διαφορετικές εκδόσεις, την «Pure» που θα αποδίδει 444 ίππους από τον 3λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα και θα συνοδεύεται από χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, την
«Base» με 475 και την κορυφαία «Competition» με τους 500, που εξοπλίζονται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.
Ευχάριστα είναι και τα νέα για τους λάτρεις της πίσω κίνησης, μιας και στην έκδοση «Pure» η κίνηση θα περνάει αποκλειστικά στον πίσω άξονα, ενώ οι δύο ισχυρότερες εκδόσεις θα είναι τετρακίνητες (xDrive). Οι πληροφορίες είναι ακόμα ελάχιστες, αλλά είναι γνωστό ότι όλες οι εκδόσεις θα εξοπλίζονται με ενεργό Μ διαφορικό και η έκδοση «Competition» με carbon κεραμικά δισκόφρενα. Οι ζάντες αλουμινίου θα είναι μεγέθους 18 και 19 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα στις εκδόσεις «Pure» και «Base», αλλά 19 και 20” στην «Competion».
Οι πρώτες πληροφορίες μιλούν για τρεις διαφορετικές εκδόσεις, την «Pure» που θα αποδίδει 444 ίππους από τον 3λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα και θα συνοδεύεται από χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, την
«Base» με 475 και την κορυφαία «Competition» με τους 500, που εξοπλίζονται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.
Ευχάριστα είναι και τα νέα για τους λάτρεις της πίσω κίνησης, μιας και στην έκδοση «Pure» η κίνηση θα περνάει αποκλειστικά στον πίσω άξονα, ενώ οι δύο ισχυρότερες εκδόσεις θα είναι τετρακίνητες (xDrive). Οι πληροφορίες είναι ακόμα ελάχιστες, αλλά είναι γνωστό ότι όλες οι εκδόσεις θα εξοπλίζονται με ενεργό Μ διαφορικό και η έκδοση «Competition» με carbon κεραμικά δισκόφρενα. Οι ζάντες αλουμινίου θα είναι μεγέθους 18 και 19 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα στις εκδόσεις «Pure» και «Base», αλλά 19 και 20” στην «Competion».