Η μέρα που ο στόχος των 500 km/h από αυτοκίνητο παραγωγής φαίνεται ότι πλησιάζουν, μιας και ο Hennessey ανακοίνωσε ότι η παραγωγή του Venom F5 θα ξεκινήσει εντός του 2020.
Το Venom F5 εξοπλίζεται με έναν twin-turbo κινητήρα χωρητικότητας 7,6 λίτρων, με την απόδοση να αγγίζει τους 1.600 ίππους και τη ροπή το μυθικό νούμερο των 1.762 Nm από τις 4.400 σ.α.λ. Ασφαλώς πρόκειται
για τον ισχυρότερο κινητήρα εσωτερικής καύσης σε επίπεδο αυτοκινήτων παραγωγής, με τα κύρια υλικά κατασκευής του να είναι ο χάλυβας και το αλουμίνιο.
Σύμμαχος στον στόχο των 500 km/h είναι το βάρος του, μιας και λόγω χρήσης ενός carbon μονοκόκ πλαισίου περιορίζεται στα μόλις 1.338 κιλά, αλλά και το αεροδυναμικό σχήμα με τον συντελεστή οπισθέλκουσας να είναι Cd 0,33.
Όσον αφορά τις επιδόσεις, μπορεί ο στόχος να είναι τα 500 km/h, αλλά γνωρίζουμε ήδη ότι 100 km/h από στάση θα έρχονται σε 2 δευτερόλεπτα, 300 σε 10” και τα 400 km/h σε κάτι λιγότερο από 20 δεύτερα.
Το Venom F5 εξοπλίζεται με έναν twin-turbo κινητήρα χωρητικότητας 7,6 λίτρων, με την απόδοση να αγγίζει τους 1.600 ίππους και τη ροπή το μυθικό νούμερο των 1.762 Nm από τις 4.400 σ.α.λ. Ασφαλώς πρόκειται
για τον ισχυρότερο κινητήρα εσωτερικής καύσης σε επίπεδο αυτοκινήτων παραγωγής, με τα κύρια υλικά κατασκευής του να είναι ο χάλυβας και το αλουμίνιο.
Σύμμαχος στον στόχο των 500 km/h είναι το βάρος του, μιας και λόγω χρήσης ενός carbon μονοκόκ πλαισίου περιορίζεται στα μόλις 1.338 κιλά, αλλά και το αεροδυναμικό σχήμα με τον συντελεστή οπισθέλκουσας να είναι Cd 0,33.
Όσον αφορά τις επιδόσεις, μπορεί ο στόχος να είναι τα 500 km/h, αλλά γνωρίζουμε ήδη ότι 100 km/h από στάση θα έρχονται σε 2 δευτερόλεπτα, 300 σε 10” και τα 400 km/h σε κάτι λιγότερο από 20 δεύτερα.