Στην παρουσίαση του κορυφαίου μέχρι στιγμής Focus ST προχώρησε η Ford Performance, το οποίο διατίθεται σε δύο εκδόσεις.
Το νέο πανίσχυρο μοντέλο διατίθεται τόσο σε 5θυρη hatchback, όσο και σε wagon έκδοση. Εξωτερικά διαθέτει ανασχεδιασμένη μάσκα για βελτίωση της ψύξης, το πίσω μέρος είναι πιο επιθετικό με αεροτομή,
διπλή απόληξη της εξάτμισης και διαχύτη, ενώ οι ζάντες αλουμινίου είναι 18 ιντσών (προαιρετικά 19άρες με κόκκινες δαγκάνες).
Στο εσωτερικό δεσπόζουν τα Recaro bucket καθίσματα, ενώ υπάρχει και μία οθόνη TFT μεγέθους 4,2 ιντσών μέσα από την οποία ο οδηγός μπορεί να δει την πίεση του turbo και την πίεση-θερμοκρασία λαδιού. Επιπλέον, η κεντρική οθόνη αφής είναι μεγέθους 8 ιντσών και εξοπλίζεται με το λογισμικό SYNC 3, ενώ υπάρχει συμβατότητα με Apple Car Play και Android Auto, ενώ διατίθεται και WiFi hot spot. Τέλος, υπάρχει η τεχνολογία ESE, μέσα από την οποία ενισχύεται ο ήχος του κινητήρα και του συστήματος εξαγωγής στα προφίλ Sport και Track, ενώ ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα οδήγησης (Wet, Normal και Sport).
Περνάμε στα δύο μηχανικά σύνολα, ένα βενζίνης και ένα πετρελαίου. Το πρώτο αποτελείται από τον υπερτροφοδοτούμενο twin-scroll Ecoboost χωρητικότητας 2,3 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 280 ίππους και 420 Nm ροπής. Η κίνηση περνά στον εμπρός άξονα από μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή με αυτόματο 7 σχέσεων με τα απαραίτητα paddles στο τιμόνι, υπάρχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό, ενώ τα 100 km/h από στάση έρχονται σε λιγότερα από 6 δεύτερα.
Το νέο πανίσχυρο μοντέλο διατίθεται τόσο σε 5θυρη hatchback, όσο και σε wagon έκδοση. Εξωτερικά διαθέτει ανασχεδιασμένη μάσκα για βελτίωση της ψύξης, το πίσω μέρος είναι πιο επιθετικό με αεροτομή,
διπλή απόληξη της εξάτμισης και διαχύτη, ενώ οι ζάντες αλουμινίου είναι 18 ιντσών (προαιρετικά 19άρες με κόκκινες δαγκάνες).
Στο εσωτερικό δεσπόζουν τα Recaro bucket καθίσματα, ενώ υπάρχει και μία οθόνη TFT μεγέθους 4,2 ιντσών μέσα από την οποία ο οδηγός μπορεί να δει την πίεση του turbo και την πίεση-θερμοκρασία λαδιού. Επιπλέον, η κεντρική οθόνη αφής είναι μεγέθους 8 ιντσών και εξοπλίζεται με το λογισμικό SYNC 3, ενώ υπάρχει συμβατότητα με Apple Car Play και Android Auto, ενώ διατίθεται και WiFi hot spot. Τέλος, υπάρχει η τεχνολογία ESE, μέσα από την οποία ενισχύεται ο ήχος του κινητήρα και του συστήματος εξαγωγής στα προφίλ Sport και Track, ενώ ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα οδήγησης (Wet, Normal και Sport).
Περνάμε στα δύο μηχανικά σύνολα, ένα βενζίνης και ένα πετρελαίου. Το πρώτο αποτελείται από τον υπερτροφοδοτούμενο twin-scroll Ecoboost χωρητικότητας 2,3 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 280 ίππους και 420 Nm ροπής. Η κίνηση περνά στον εμπρός άξονα από μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή με αυτόματο 7 σχέσεων με τα απαραίτητα paddles στο τιμόνι, υπάρχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό, ενώ τα 100 km/h από στάση έρχονται σε λιγότερα από 6 δεύτερα.
Από την άλλη πλευρά, υπάρχει η επιλογή του 2λιτρου κινητήρα πετρελαίου EcoBlue, απόδοσης 190 ίππων και 400 Nm ροπής. Πρόκειται για τον ισχυρότερο diesel κινητήρα που έχει τοποθετηθεί σε Focus και θα συνοδεύεται αποκλειστικά από χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και torque vectoring.
Το νέο Focus ST θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη το καλοκαίρι του 2019.
Το νέο Focus ST θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη το καλοκαίρι του 2019.