Την ανανεωμένη έκδοση της 488 GTB αποκάλυψε η Ferrari, ονομάζεται F8 Tributo και θα παρουσιαστεί επίσημα στην επερχόμενη έκθεση της Γενεύης.
Συνδυάζει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της ιταλικής φίρμας με ρετρό στοιχεία από το παρελθόν. Στο εμπρός μέρος, ξεχωριστά είναι τα φωτιστικά σώματα τύπου Led που ενσωματώνουν αεραγωγούς για την
ψύξη των φρένων και σε όλο το αμάξωμα αεροδυναμικά στοιχεία και έντονα νεύρα,. Από την άλλη πλευρά, το πίσω μέρος «δανείζεται» στοιχεία από παλιά μοντέλα, το τζάμι πάνω από τον κινητήρα παραπέμπει σε αυτό της θρυλικής F40 και τα φωτιστικά σώματα στην 308 GTB.
Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει, συνεπώς ο κινητήρας που επιλέχθηκε είναι ο πολυβραβευμένος twin-turbo V8 χωρητικότητας 3,9 λίτρων. Η απόδοση έχει αυξηθεί σε σχέση με την 488 GTB κατά 50 ίππους φτάνοντας πλέον στους 720 και η ροπή αγγίζει τα 770 Nm από τις 3.250 σ.α.λ. Κάπου εδώ να τονίσουμε ότι μιλάμε για νέο ρεκόρ ειδικής ισχύος με 185 ίππους στο λίτρο και για τον ισχυρότερο V8 της Ferrari που τοποθετείται σε αυτοκίνητο παραγωγής.
Πέρα από τους 50 ίππους, σε σχέση με την 488 GTB έχει μειωθεί το βάρος κατά 40 κιλά και έχει βελτιωθεί η αεροδυναμική κατά 10%. Το αποτέλεσμα είναι επιτάχυνση από στάση μέχρι τα 100 km/h σε μόλις 2,9 δευτερόλεπτα, μέχρι τα 200 km/h απαιτούνται 7,8” και το κοντέρ σταματά στα 340 km/h.
Συνδυάζει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της ιταλικής φίρμας με ρετρό στοιχεία από το παρελθόν. Στο εμπρός μέρος, ξεχωριστά είναι τα φωτιστικά σώματα τύπου Led που ενσωματώνουν αεραγωγούς για την
ψύξη των φρένων και σε όλο το αμάξωμα αεροδυναμικά στοιχεία και έντονα νεύρα,. Από την άλλη πλευρά, το πίσω μέρος «δανείζεται» στοιχεία από παλιά μοντέλα, το τζάμι πάνω από τον κινητήρα παραπέμπει σε αυτό της θρυλικής F40 και τα φωτιστικά σώματα στην 308 GTB.
Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει, συνεπώς ο κινητήρας που επιλέχθηκε είναι ο πολυβραβευμένος twin-turbo V8 χωρητικότητας 3,9 λίτρων. Η απόδοση έχει αυξηθεί σε σχέση με την 488 GTB κατά 50 ίππους φτάνοντας πλέον στους 720 και η ροπή αγγίζει τα 770 Nm από τις 3.250 σ.α.λ. Κάπου εδώ να τονίσουμε ότι μιλάμε για νέο ρεκόρ ειδικής ισχύος με 185 ίππους στο λίτρο και για τον ισχυρότερο V8 της Ferrari που τοποθετείται σε αυτοκίνητο παραγωγής.
Πέρα από τους 50 ίππους, σε σχέση με την 488 GTB έχει μειωθεί το βάρος κατά 40 κιλά και έχει βελτιωθεί η αεροδυναμική κατά 10%. Το αποτέλεσμα είναι επιτάχυνση από στάση μέχρι τα 100 km/h σε μόλις 2,9 δευτερόλεπτα, μέχρι τα 200 km/h απαιτούνται 7,8” και το κοντέρ σταματά στα 340 km/h.
Ασφαλώς δε λείπουν τα τεχνολογικά συστήματα, όπως το ανανεωμένο Ferrari Dynamic Enhancer (FDE+) και η τελευταία γενιά του συστήματος Side Slip Angle Control.