Θυμάστε το Mazda RX8 του 2004 με τη χαμηλή συμπίεση; Ο Alex Kersten από το Car Throttle το είχε αγοράσει έναντι μόλις 723€ και έχει στο ιστορικό του κάτι παραπάνω από 110.000 χιλιόμετρα.
Πλέον έχει επισκευαστεί και απέδειξε στο δυναμόμετρο ότι ο περιστροφικός κινητήρα παράγει ισχύς 214,5 ίππων. Αυτή τη φορά, όμως, βρίσκεται μπροστά σε μία πραγματική πρόκληση, μιας και καλείται να διανύσει
400 μίλια (κάτι λιγότερο από 650 χιλιόμετρα) με ένα ρεζερβουάρ. Σίγουρα ακούγεται εύκολο για ένα αυτοκίνητο, αλλά μην ξεχνάμε ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας διψάει, διψάει πολύ!
Πλέον έχει επισκευαστεί και απέδειξε στο δυναμόμετρο ότι ο περιστροφικός κινητήρα παράγει ισχύς 214,5 ίππων. Αυτή τη φορά, όμως, βρίσκεται μπροστά σε μία πραγματική πρόκληση, μιας και καλείται να διανύσει
400 μίλια (κάτι λιγότερο από 650 χιλιόμετρα) με ένα ρεζερβουάρ. Σίγουρα ακούγεται εύκολο για ένα αυτοκίνητο, αλλά μην ξεχνάμε ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας διψάει, διψάει πολύ!
Όπως θα δείτε και στο παρακάτω video, ο στόχος επιτεύχθηκε με την κατανάλωση να κυμαίνεται λίγο πάνω από τα 9 L/100km.