Το πρώτο SUV της Volkswagen που «στολίζεται» με το λογότυπο R είναι γεγονός, ονομάζεται VW T-Roc R και θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση της Γενεύης.
Εξωτερικά διαφοροποιείται από τις απλές εκδόσεις, με τον εμπρός προφυλακτήρα να φέρει το λογότυπο R και αρκετά αλουμινένια διακοσμητικά στοιχεία, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει αεροτομή, διαχύτης και δύο
διπλές απολήξεις του συστήματος εξάτμισης από την Akrapovic. Οι ζάντες αλουμινίου είναι 18 ιντσών και φιλοξενούν μαύρες δαγκάνες, αλλά υπάρχει δυνατότητα προαιρετικής τοποθέτησης ζαντών 19 ιντσών, ενώ ο κάθε ιδιοκτήτης μπορεί να επιλέξει μαύρη οροφή για το SUV.
Το εσωτερικό ακολουθεί την ίδια «sportive» φιλοσοφία, με αρκετά carbon διακοσμητικά στοιχεία, αλουμινένια πεντάλ, flat-buttomed τιμόνι και Nappa δερμάτινα καθίσματα.
Περνάμε στα μηχανικά μέρη ξεκινώντας με τον κινητήρα, ο οποίος είναι ένας 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος TSI, με την απόδοσή του να αγγίζει τους 300 ίππους και τη ροπή τα 400 Nm. Η κίνησης περνά ασφαλώς και στους τέσσερις τροχούς (4ΜΟΤΙΟΝ), μέσω 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου DSG διπλού συμπλέκτη. Ενδεικτικά, τα 100 km/h από στάση έρχονται σε μόλις 4,9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h.
Εξωτερικά διαφοροποιείται από τις απλές εκδόσεις, με τον εμπρός προφυλακτήρα να φέρει το λογότυπο R και αρκετά αλουμινένια διακοσμητικά στοιχεία, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει αεροτομή, διαχύτης και δύο
διπλές απολήξεις του συστήματος εξάτμισης από την Akrapovic. Οι ζάντες αλουμινίου είναι 18 ιντσών και φιλοξενούν μαύρες δαγκάνες, αλλά υπάρχει δυνατότητα προαιρετικής τοποθέτησης ζαντών 19 ιντσών, ενώ ο κάθε ιδιοκτήτης μπορεί να επιλέξει μαύρη οροφή για το SUV.
Το εσωτερικό ακολουθεί την ίδια «sportive» φιλοσοφία, με αρκετά carbon διακοσμητικά στοιχεία, αλουμινένια πεντάλ, flat-buttomed τιμόνι και Nappa δερμάτινα καθίσματα.
Περνάμε στα μηχανικά μέρη ξεκινώντας με τον κινητήρα, ο οποίος είναι ένας 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος TSI, με την απόδοσή του να αγγίζει τους 300 ίππους και τη ροπή τα 400 Nm. Η κίνησης περνά ασφαλώς και στους τέσσερις τροχούς (4ΜΟΤΙΟΝ), μέσω 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου DSG διπλού συμπλέκτη. Ενδεικτικά, τα 100 km/h από στάση έρχονται σε μόλις 4,9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h.
Τέλος, να ξεκαθαρίσουμε ότι το εικονιζόμενο μοντέλο είναι προπαραγωγής, αλλά δε διαφέρει σε μεγάλο βαθμό από το αυτοκίνητο που θα δούμε στην επερχόμενη έκθεση της Γενεύης.