Στο δεύτερο «φρεσκάρισμα» του εμπορικά επιτυχημένου Audi Q3 προχώρησε η γερμανική φίρμα, δίνοντας του πιο επιθετικές γραμμές, ενώ το λανσάρισμα του ανανεωμένου μικρού SUV στην αγορά θα ξεκινήσει μέσα στο φθινόπωρο του τρέχοντος έτους.
Εξωτερικά, εμφανείς είναι οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στο εμπρός τμήμα, ενώ οι ανασχεδιασμένες γρίλιες είναι βαμμένες πλέον με γυαλιστερό μαύρο. Επίσης, αλλαγές στον χρωματισμό παρατηρούνται
στους θόλους των τροχών, στις ράγες οροφής, στα εξωτερικά καλύμματα των καθρεπτών και στην πίσω αεροτομή.
Στο εσωτερικό δεν παρατηρείται κάποια αλλαγή, με την πολυτελή καμπίνα να «φιλοξενεί» αλουμινένιες ή ξύλινες (προαιρετικά) επενδύσεις, ενώ τα καθίσματα προαιρετικά μπορούν να καλυφθούν από συνδυασμό δερμάτων Alcadara και Fine Nappa.
Η γκάμα των κινητήρων παραμένει ως έχει, με 3 TFSI κινητήρες βενζίνης με χωρητικότητες 1.400 κ.εκ (150hp) και 2.000 κ.εκ (180-211hp), και τρεις πετρελαιοκινητήρες TDI 2.000 κ.εκ απόδοσης από 140 έως 184 ίππους. Και οι έξι είναι Euro 6 και προσφέρονται με μηχανικά και αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων.
Εξωτερικά, εμφανείς είναι οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στο εμπρός τμήμα, ενώ οι ανασχεδιασμένες γρίλιες είναι βαμμένες πλέον με γυαλιστερό μαύρο. Επίσης, αλλαγές στον χρωματισμό παρατηρούνται
στους θόλους των τροχών, στις ράγες οροφής, στα εξωτερικά καλύμματα των καθρεπτών και στην πίσω αεροτομή.
Στο εσωτερικό δεν παρατηρείται κάποια αλλαγή, με την πολυτελή καμπίνα να «φιλοξενεί» αλουμινένιες ή ξύλινες (προαιρετικά) επενδύσεις, ενώ τα καθίσματα προαιρετικά μπορούν να καλυφθούν από συνδυασμό δερμάτων Alcadara και Fine Nappa.
Η γκάμα των κινητήρων παραμένει ως έχει, με 3 TFSI κινητήρες βενζίνης με χωρητικότητες 1.400 κ.εκ (150hp) και 2.000 κ.εκ (180-211hp), και τρεις πετρελαιοκινητήρες TDI 2.000 κ.εκ απόδοσης από 140 έως 184 ίππους. Και οι έξι είναι Euro 6 και προσφέρονται με μηχανικά και αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων.