Λίγο πριν την επίσημη παρουσίασή της στην έκθεση του Παρισιού, η Mercedes-Benz δημοσίευσε τόσο τις φωτογραφίες, όσο και τα τεχνικά χαρακτηριστικά της ανοιχτής έκδοσης AMG GT.
Το νέο roadster θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, όπως άλλωστε συμβαίνει και με την κλειστή έκδοση. Η πιο «απλή» θα ονομάζεται AMG GT Roadster με τον biturbo V8 χωρητικότητας 4 λίτρων να αποδίδει 476
ίππους. Από την άλλη πλευρά, η κορυφαία έκδοση θα ονομάζεται AMG GT C Roadster και θα κινείται με τον ίδιο κινητήρα, ο οποίος θα είναι ελαφρώς πιο ισχυρός, με την ιπποδύναμη του να αγγίζει τα 557 άλογα. Ασφαλώς και οι δύο εκδόσεις θα είναι πισωκίνητες και θα εξοπλίζονται με το 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που έχουμε συναντήσει στο παρελθόν σε πολλά AMG μοντέλα.
Εξωτερικά, οι διαφορές ανάμεσα στις δύο εκδόσεις θα είναι ελάχιστες, με την AMG GT C να διαθέτει μεγαλύτερες ζάντες αλουμινίου και φαρδύτερο bodykit, ενώ στο εσωτερικό δεν θα υπάρχει καμία διαφορά. Επίσης, να σημειώσουμε ότι η υφασμάτινη οροφή θα εξαφανίζεται σε μόλις 11 δευτερόλεπτα, αρκεί το αυτοκίνητο να κινείται με λιγότερα από 50 km/h.
Όσον αφορά στις επιδόσεις, ενδεικτικά τα 100 km/h από στάση θα έρχονται σε 4 δευτερόλεπτα και 3,7, ενώ η τελική ταχύτητα θα φτάνει μέχρι τα 302 και 316 km/h για την «απλή» και AMG GT C έκδοση αντίστοιχα.
Η αντίστροφη μέτρηση για την παρουσίαση των δύο μοντέλων έχει ξεκινήσει και όλα δείχνουν ότι οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν στις αρχές του επόμενου έτους.
Το νέο roadster θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, όπως άλλωστε συμβαίνει και με την κλειστή έκδοση. Η πιο «απλή» θα ονομάζεται AMG GT Roadster με τον biturbo V8 χωρητικότητας 4 λίτρων να αποδίδει 476
ίππους. Από την άλλη πλευρά, η κορυφαία έκδοση θα ονομάζεται AMG GT C Roadster και θα κινείται με τον ίδιο κινητήρα, ο οποίος θα είναι ελαφρώς πιο ισχυρός, με την ιπποδύναμη του να αγγίζει τα 557 άλογα. Ασφαλώς και οι δύο εκδόσεις θα είναι πισωκίνητες και θα εξοπλίζονται με το 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που έχουμε συναντήσει στο παρελθόν σε πολλά AMG μοντέλα.
Εξωτερικά, οι διαφορές ανάμεσα στις δύο εκδόσεις θα είναι ελάχιστες, με την AMG GT C να διαθέτει μεγαλύτερες ζάντες αλουμινίου και φαρδύτερο bodykit, ενώ στο εσωτερικό δεν θα υπάρχει καμία διαφορά. Επίσης, να σημειώσουμε ότι η υφασμάτινη οροφή θα εξαφανίζεται σε μόλις 11 δευτερόλεπτα, αρκεί το αυτοκίνητο να κινείται με λιγότερα από 50 km/h.
Όσον αφορά στις επιδόσεις, ενδεικτικά τα 100 km/h από στάση θα έρχονται σε 4 δευτερόλεπτα και 3,7, ενώ η τελική ταχύτητα θα φτάνει μέχρι τα 302 και 316 km/h για την «απλή» και AMG GT C έκδοση αντίστοιχα.
Η αντίστροφη μέτρηση για την παρουσίαση των δύο μοντέλων έχει ξεκινήσει και όλα δείχνουν ότι οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν στις αρχές του επόμενου έτους.