Η Porsche έχει αποδείξει και στο παρελθόν ότι το μοναδικό της μέλημα κατά τη δημιουργία ενός υβριδικού δεν είναι η οικονομική οδήγηση. Η ίδια φιλοσοφία ακολουθήθηκε και στη δημιουργία της υβριδικής Panamera.
Ονομάζεται Porsche Panamera 4 E-Hybrid και κινείται με έναν biturbo κινητήρα χωρητικότητας 2,9 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 330 ίππους και 450 Nm ροπής. Παράλληλα, εξοπλίζεται και με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης
136 ίππων και 400 Nm ροπής. Η συνδυαστική ισχύς των 462 ίππων επιτρέπει στο πολυτελές sedan να εκτοξεύεται από στάση μέχρι τα 100 km/h σε μόλις 4,6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική φτάνει τα 278 km/h.
Σύμφωνα με τη γερμανική φίρμα, η Panamera 4 E-Hybrid όταν κινείται αμιγώς ηλεκτρικά έχει τη δυνατότητα να διανύσει μέχρι 50 χιλιόμετρα, με τη μέγιστη εφικτή ταχύτητα να μην ξεπερνά τα 140 km/h. Επίσης, το υβριδικό sedan καταναλώνει κατά μέσο όρο 2,5 λίτρα ανά 100 km.
Η επίσημη παρουσίαση θα λάβει χώρα στην επερχόμενη έκθεση του Παρισιού, ενώ οι παραγγελίες στη Γερμανία να έχουν ήδη ξεκινήσει με τιμή εκκίνησης τα 100.533 ευρώ. Τέλος, οι παραδόσεις στους αγοραστές θα ξεκινήσουν τον Απρίλιο του επόμενου έτους.
Ονομάζεται Porsche Panamera 4 E-Hybrid και κινείται με έναν biturbo κινητήρα χωρητικότητας 2,9 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 330 ίππους και 450 Nm ροπής. Παράλληλα, εξοπλίζεται και με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης
136 ίππων και 400 Nm ροπής. Η συνδυαστική ισχύς των 462 ίππων επιτρέπει στο πολυτελές sedan να εκτοξεύεται από στάση μέχρι τα 100 km/h σε μόλις 4,6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική φτάνει τα 278 km/h.
Σύμφωνα με τη γερμανική φίρμα, η Panamera 4 E-Hybrid όταν κινείται αμιγώς ηλεκτρικά έχει τη δυνατότητα να διανύσει μέχρι 50 χιλιόμετρα, με τη μέγιστη εφικτή ταχύτητα να μην ξεπερνά τα 140 km/h. Επίσης, το υβριδικό sedan καταναλώνει κατά μέσο όρο 2,5 λίτρα ανά 100 km.
Η επίσημη παρουσίαση θα λάβει χώρα στην επερχόμενη έκθεση του Παρισιού, ενώ οι παραγγελίες στη Γερμανία να έχουν ήδη ξεκινήσει με τιμή εκκίνησης τα 100.533 ευρώ. Τέλος, οι παραδόσεις στους αγοραστές θα ξεκινήσουν τον Απρίλιο του επόμενου έτους.