Μπορεί η νέα Ferrari 488 GTB να είναι πολύ καλύτερη από την 458 Italia, την οποία αντικατέστησε, αλλά ο βελτιωτικός οίκος AWT Motorsports έχει τη λύση για να την κάνει ακόμα πιο «άγρια» και πιο ισχυρή.
Ο αμερικάνικος βελτιωτικός οίκος πήρε μία κατάμαυρη 488 GTB, την χαμήλωσε με μια πιο σφικτή ανάρτηση και νέα ελατήρια δίνοντάς της έναν πιο αγωνιστικό χαρακτήρα. Παράλληλα, οι εργοστασιακές ζάντες
αντικαταστάθηκαν από πεντάκτινες μονομπούλονες της HRE Performance, οι οποίες συνδυάζονται με τις κίτρινες δαγκάνες και ελαστικά Pirelli P-Zero.
Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, με τη συνεισφορά του βελτιωτικού οίκο Novitec Rosso, ο υπερτροφοδοτούμενος V8 του ιταλικού supercar έφτασε στους 750 ίππους, ενώ την αναβάθμιση του ήχου ανέλαβε ένα σύστημα εξατμίσεων Akrapovic.
Ο αμερικάνικος βελτιωτικός οίκος πήρε μία κατάμαυρη 488 GTB, την χαμήλωσε με μια πιο σφικτή ανάρτηση και νέα ελατήρια δίνοντάς της έναν πιο αγωνιστικό χαρακτήρα. Παράλληλα, οι εργοστασιακές ζάντες
αντικαταστάθηκαν από πεντάκτινες μονομπούλονες της HRE Performance, οι οποίες συνδυάζονται με τις κίτρινες δαγκάνες και ελαστικά Pirelli P-Zero.
Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, με τη συνεισφορά του βελτιωτικού οίκο Novitec Rosso, ο υπερτροφοδοτούμενος V8 του ιταλικού supercar έφτασε στους 750 ίππους, ενώ την αναβάθμιση του ήχου ανέλαβε ένα σύστημα εξατμίσεων Akrapovic.