Η πρόγευση για τις άγριες διαθέσεις των μοντέλων που θα παρουσιάσει ο βελτιωτικός οίκος ABT στην έκθεση της Γενεύης έχει γίνει ήδη αντιληπτός από τις αποκαλύψεις των βελτιωμένων Audi TT-RS και RS6-R.
Αυτή τη φορά, το «θύμα» του γερμανικού οίκου είναι το θηριώδες Audi SQ7, που μετατράπηκε σε πραγματικό «κτήνος». Εξωτερικά, μια σειρά από αεροδυναμικά βοηθήματα, τα φουσκωμένα φτερά και οι
ανθρακονημάτινες επιφάνειες δίνουν έναν σκληροπυρηνικό χαρακτήρα. Επίσης, ο διαχύτης, η αεροτομή και οι τετραπλές απολήξεις των εξατμίσεων κάνουν ακόμα πιο επιθετικό το μεγάλο SUV, ενώ οι ζάντες είναι μεγέθους 22 ιντσών.
Ασφαλώς, οι βελτιώσεις δεν αφορούν μόνο το αισθητικό κομμάτι, μιας και ο πετρελαιοκίνητος V8 κινητήρας χωρητικότητας 4 λίτρων έχει αναβαθμιστεί. Από τους 435 ίππους, μετά τον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου έχει φτάσει στους 520 και η ροπή από τα 900 Nm στα 970. Ενδεικτικά τα 100 km/h από στάση έρχονται πλέον σε μόλις 4,6 δεύτερα.
Η επίσημη παρουσίαση του αναβαθμισμένου Audi SQ7 θα πραγματοποιηθεί στην έκθεση της Γενεύης τις επόμενες ημέρες.
Αυτή τη φορά, το «θύμα» του γερμανικού οίκου είναι το θηριώδες Audi SQ7, που μετατράπηκε σε πραγματικό «κτήνος». Εξωτερικά, μια σειρά από αεροδυναμικά βοηθήματα, τα φουσκωμένα φτερά και οι
ανθρακονημάτινες επιφάνειες δίνουν έναν σκληροπυρηνικό χαρακτήρα. Επίσης, ο διαχύτης, η αεροτομή και οι τετραπλές απολήξεις των εξατμίσεων κάνουν ακόμα πιο επιθετικό το μεγάλο SUV, ενώ οι ζάντες είναι μεγέθους 22 ιντσών.
Ασφαλώς, οι βελτιώσεις δεν αφορούν μόνο το αισθητικό κομμάτι, μιας και ο πετρελαιοκίνητος V8 κινητήρας χωρητικότητας 4 λίτρων έχει αναβαθμιστεί. Από τους 435 ίππους, μετά τον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου έχει φτάσει στους 520 και η ροπή από τα 900 Nm στα 970. Ενδεικτικά τα 100 km/h από στάση έρχονται πλέον σε μόλις 4,6 δεύτερα.
Η επίσημη παρουσίαση του αναβαθμισμένου Audi SQ7 θα πραγματοποιηθεί στην έκθεση της Γενεύης τις επόμενες ημέρες.