Το Volvo XC60 είναι ένα μοντέλο στο οποίο η σουηδική φίρμα βασίζεται αρκετά. Στην έκθεση της Γενεύης παρουσίασε τη δεύτερη γενιά του και φαίνεται έτοιμο να αντιμετωπίσει τα Audi Q5, BMW X3, Jaguar F-Pace και Mercedes-Benz GLC.
Το μέγεθος του έχει αυξηθεί σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, βασίζεται στην πλατφόρμα SPA που συναντάμε στα μεγάλα μοντέλα, ενώ το μήκος τους αγγίζει πλέον τα 4,69 μέτρα. Σύμφωνα με τη Volvo
πρόκειται για το ασφαλέστερο αυτοκίνητο που έχει κατασκευάσει ποτέ και διαθέτει μια πληθώρα συστημάτων ασφαλείας, όπως το αυτόματο φρενάρισμα, η υποβοήθηση αλλαγής κατεύθυνσης, ενώ εντυπωσιακό είναι το σύστημα διασταυρώσεων που παρακολουθεί και επεμβαίνει αν χρειαστεί.
Εσωτερικά, το κλίμα είναι υπερπολυτελές με δερμάτινες επενδύσεις και διακοσμητικές επιφάνειες ξύλου ή αλουμινίου. Στην κεντρική κονσόλα βρίσκεται μία ψηφιακή οθόνη 12,3 ιντσών που διαθέσει σύνδεση μέσω των Apple CarPlay και Android Auto. Τέλος, υπάρχουν τρία επίπεδα εξοπλισμού, τα Momentum, Inscription και R-Design, με τη Volvo να ισχυρίζεται ότι το μοντέλο θα ακριβύνει αλλά θα προσφέρει πολύ καλύτερο εξοπλισμό από τους ανταγωνιστές.
Κάτω από το καπό, αρχικά θα υπάρχουν οι 2λιτροι πετρελαιοκινητήρες D4 και D5, με 190 και 235 ίππους αντίστοιχα. Η γκάμα των βενζινοκινητήρων θα συμπληρωθεί από τα T5 και Τ6 μηχανικά σύνολα των 254 και 320 ίππων. Στην κορυφή της γκάμας θα βρίσκεται ο υβριδικός T6 με τους 406 ίππους που σύμφωνα με τους Σουηδούς θα επιταχύνει το αμάξωμα στα 100 km/h από στάση σε μόλις 5,3 δεύτερα. Τα αρχικά μηχανικά σύνολα θα εξοπλίζονται αποκλειστικά με τετρακίνηση, ενώ η ισχύς θα περνά στους τροχούς μέσω 8τάχυτου αυτόματου σασμάν. Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε πως η ανάρτηση που επιλέχθηκε είναι διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων πίσω.
Οι παραγγελίες θα ξεκινήσουν τις επόμενες ημέρες με τις παραδώσεις να υπολογίζεται ότι θα ξεκινήσουν τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.
Το μέγεθος του έχει αυξηθεί σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, βασίζεται στην πλατφόρμα SPA που συναντάμε στα μεγάλα μοντέλα, ενώ το μήκος τους αγγίζει πλέον τα 4,69 μέτρα. Σύμφωνα με τη Volvo
πρόκειται για το ασφαλέστερο αυτοκίνητο που έχει κατασκευάσει ποτέ και διαθέτει μια πληθώρα συστημάτων ασφαλείας, όπως το αυτόματο φρενάρισμα, η υποβοήθηση αλλαγής κατεύθυνσης, ενώ εντυπωσιακό είναι το σύστημα διασταυρώσεων που παρακολουθεί και επεμβαίνει αν χρειαστεί.
Εσωτερικά, το κλίμα είναι υπερπολυτελές με δερμάτινες επενδύσεις και διακοσμητικές επιφάνειες ξύλου ή αλουμινίου. Στην κεντρική κονσόλα βρίσκεται μία ψηφιακή οθόνη 12,3 ιντσών που διαθέσει σύνδεση μέσω των Apple CarPlay και Android Auto. Τέλος, υπάρχουν τρία επίπεδα εξοπλισμού, τα Momentum, Inscription και R-Design, με τη Volvo να ισχυρίζεται ότι το μοντέλο θα ακριβύνει αλλά θα προσφέρει πολύ καλύτερο εξοπλισμό από τους ανταγωνιστές.
Κάτω από το καπό, αρχικά θα υπάρχουν οι 2λιτροι πετρελαιοκινητήρες D4 και D5, με 190 και 235 ίππους αντίστοιχα. Η γκάμα των βενζινοκινητήρων θα συμπληρωθεί από τα T5 και Τ6 μηχανικά σύνολα των 254 και 320 ίππων. Στην κορυφή της γκάμας θα βρίσκεται ο υβριδικός T6 με τους 406 ίππους που σύμφωνα με τους Σουηδούς θα επιταχύνει το αμάξωμα στα 100 km/h από στάση σε μόλις 5,3 δεύτερα. Τα αρχικά μηχανικά σύνολα θα εξοπλίζονται αποκλειστικά με τετρακίνηση, ενώ η ισχύς θα περνά στους τροχούς μέσω 8τάχυτου αυτόματου σασμάν. Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε πως η ανάρτηση που επιλέχθηκε είναι διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων πίσω.
Οι παραγγελίες θα ξεκινήσουν τις επόμενες ημέρες με τις παραδώσεις να υπολογίζεται ότι θα ξεκινήσουν τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.