Η ABT Sportsline είναι ένας από τους πιο «σκληροπυρηνικούς» βελτιωτές της Audi και στην επερχόμενη έκθεση της Γενεύης θα παρουσιάσει τα βελτιωμένα Audi TT RS-R και Audi RS6-R.
Ξεκινώντας με το coupe, ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος θα δημιουργήσει μόλις 50 αντίτυπα της κορυφαίας έκδοσης του Audi TT, με αλλαγές τόσο εμφανισιακά όσο και μηχανικά. Ο υπερτροφοδοτούμενος 5κύλινδρος
2,5 TFSI έχει δυναμώσει από τους 400 στους 500 ίππους, με τη ροπή από τα 480 να φτάνει στα 570 Nm. Οι εξωτερικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με το TT RS θα περιλαμβάνουν μαύρες ζάντες της ABT μεγέθους 20 ιντσών, ενώ ένα νέο bodykit θα δίνει τα απαραίτητα επιθετικά στοιχεία στο πανίσχυρο coupe.
Ομοίως, η ειδική έκδοση Audi RS6-R θα παραχθεί επίσης σε 50 αντίτυπα, με τον θηριώδη υπερτροφοδοτούμενο V8 χωρητικότητας 4 λίτρων να εκτοξεύεται από τους 605 στους 705 ίππους, ενώ η ροπή από τα 750 Nm στα 880. Σήμα κατατεθέν του RS6-R θα είναι οι carbon επιφάνειες, οι μεγάλες ανθρακονημάτινες απολήξεις των εξατμίσεων και οι τεράστιοι τροχοί των 22 ιντσών βαμμένοι σε γυαλιστερό ή μάτ μαύρο.
Ξεκινώντας με το coupe, ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος θα δημιουργήσει μόλις 50 αντίτυπα της κορυφαίας έκδοσης του Audi TT, με αλλαγές τόσο εμφανισιακά όσο και μηχανικά. Ο υπερτροφοδοτούμενος 5κύλινδρος
2,5 TFSI έχει δυναμώσει από τους 400 στους 500 ίππους, με τη ροπή από τα 480 να φτάνει στα 570 Nm. Οι εξωτερικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με το TT RS θα περιλαμβάνουν μαύρες ζάντες της ABT μεγέθους 20 ιντσών, ενώ ένα νέο bodykit θα δίνει τα απαραίτητα επιθετικά στοιχεία στο πανίσχυρο coupe.
Ομοίως, η ειδική έκδοση Audi RS6-R θα παραχθεί επίσης σε 50 αντίτυπα, με τον θηριώδη υπερτροφοδοτούμενο V8 χωρητικότητας 4 λίτρων να εκτοξεύεται από τους 605 στους 705 ίππους, ενώ η ροπή από τα 750 Nm στα 880. Σήμα κατατεθέν του RS6-R θα είναι οι carbon επιφάνειες, οι μεγάλες ανθρακονημάτινες απολήξεις των εξατμίσεων και οι τεράστιοι τροχοί των 22 ιντσών βαμμένοι σε γυαλιστερό ή μάτ μαύρο.