Μία από τις πιο δημοφιλείς Ferrari F40 πρόκειται να πωληθεί τις επόμενες ημέρες. Ασφαλώς αναφερόμαστε στην μαύρη Ιταλίδα.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αγοράστηκε το 1991 σε κόκκινο χρώμα, ενώ το 2013 πωλήθηκε σε όχι και τόσο καλή κατάσταση έναντι μόλις 350.000€. Αμέσως ξεκίνησε μία επισκευή στο πλαίσιο, όπου
αντικαταστάθηκαν μία σειρά από εξαρτήματα. Επιπρόσθετα, αναβαθμίστηκε το σύστημα υπερπλήρωσης, τοποθετήθηκε εξάτμιση της Tubi, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Penske Racing και ζάντες της HRE.
Από τότε η τιμή της διπλασιάστηκε και κάπως, έπειτα από αρκετές αγοραπωλησίες φτάνει το 2017 στα χέρια ενός ιδιοκτήτη του οποίου η περιουσία (μαζί και η F40) κατασχέθηκε από τις Αρχές. Η δημοπρασία της θα λάβει χώρα στην Καλιφόρνια από τις 5 έως τις 7 Φεβρουαρίου.
Τέλος, αξίζει να παραθέσουμε κάποιες όμορφες λεπτομέρειες γι’ αυτόν τον θρύλο της αυτοκίνησης, εξάλλου petrolhead χωρίς να ξέρει τα πάντα σχετικά με την F40 δεν υφίσταται. Ακούγετε παράξενο, αλλά η Ferrari F40 έχει δύο δεξαμενές καυσίμου, οι οποίες βρίσκονται μπροστά από τους θόλους των πίσω τροχών. Μάλιστα, οι ευρωπαϊκές F40 έχουν ρεζερβουάρ κατασκευασμένο από καουτσούκ, με αποτέλεσμα να χρήζει αντικατάστασης κάθε περίπου 7 χρόνια. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει για τις αμερικάνικες που εξοπλίζονται με αλουμινένιο.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αγοράστηκε το 1991 σε κόκκινο χρώμα, ενώ το 2013 πωλήθηκε σε όχι και τόσο καλή κατάσταση έναντι μόλις 350.000€. Αμέσως ξεκίνησε μία επισκευή στο πλαίσιο, όπου
αντικαταστάθηκαν μία σειρά από εξαρτήματα. Επιπρόσθετα, αναβαθμίστηκε το σύστημα υπερπλήρωσης, τοποθετήθηκε εξάτμιση της Tubi, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Penske Racing και ζάντες της HRE.
Από τότε η τιμή της διπλασιάστηκε και κάπως, έπειτα από αρκετές αγοραπωλησίες φτάνει το 2017 στα χέρια ενός ιδιοκτήτη του οποίου η περιουσία (μαζί και η F40) κατασχέθηκε από τις Αρχές. Η δημοπρασία της θα λάβει χώρα στην Καλιφόρνια από τις 5 έως τις 7 Φεβρουαρίου.
Τέλος, αξίζει να παραθέσουμε κάποιες όμορφες λεπτομέρειες γι’ αυτόν τον θρύλο της αυτοκίνησης, εξάλλου petrolhead χωρίς να ξέρει τα πάντα σχετικά με την F40 δεν υφίσταται. Ακούγετε παράξενο, αλλά η Ferrari F40 έχει δύο δεξαμενές καυσίμου, οι οποίες βρίσκονται μπροστά από τους θόλους των πίσω τροχών. Μάλιστα, οι ευρωπαϊκές F40 έχουν ρεζερβουάρ κατασκευασμένο από καουτσούκ, με αποτέλεσμα να χρήζει αντικατάστασης κάθε περίπου 7 χρόνια. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει για τις αμερικάνικες που εξοπλίζονται με αλουμινένιο.
Για τον κινητήρα δε χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις, εξοπλίζεται με τον υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα χωρητικότητας 2.936 κ.εκ, ο οποίος αποδίδει 478 ίππους και 569 Nm ροπής. Όσον αφορά στις επιδόσεις, τα 100 km/h από στάση έρχονται σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα και τα 200 km/h σε 11”, ενώ ας μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής του πλανήτη που ξεπέρασε τα 200 μίλια ανά ώρα, ήτοι 322 km/h.