Μπορεί στην τωρινή έκδοση του Audi A1 να μην υπάρχει γρήγορη έκδοση, αλλά ο βελτιωτικός οίκος ABT Sportsline έχει τη λύση των 240 ίππων.
Οι Γερμανοί πήραν το κορυφαίο Audi A1 4.0 TFSI με τον 2λιτρο κινητήρα και, έπειτα από επαναπρογραμματισμό της ECU, η απόδοση αυξήθηκε από τους 200 στους 240 ίππους και η ροπή από τα
320 Nm στα 360. Μπορεί να μην υπάρχουν λεπτομέρειες σχετικά με τις επιδόσεις, αλλά δεδομένου ότι η εργοστασιακή έκδοση επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 km/h σε 6,5 δευτερόλεπτα, σίγουρα δεν θα απογοητεύσουν κανέναν.
Ως προς το αμάξωμα δεν έχουν γίνει ιδιαίτερες τροποποιήσεις, μιας και παραμένει το εργοστασιακό bodykit. Μοναδική αλλαγή υπάρχει στις μαύρες ζάντες αλουμινίου μεγέθους 18 ιντσών που κατασκευάστηκαν από την ABT και η μείωση του ύψους των ελατηρίων κατά 30 χιλιοστά.
Οι Γερμανοί πήραν το κορυφαίο Audi A1 4.0 TFSI με τον 2λιτρο κινητήρα και, έπειτα από επαναπρογραμματισμό της ECU, η απόδοση αυξήθηκε από τους 200 στους 240 ίππους και η ροπή από τα
320 Nm στα 360. Μπορεί να μην υπάρχουν λεπτομέρειες σχετικά με τις επιδόσεις, αλλά δεδομένου ότι η εργοστασιακή έκδοση επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 km/h σε 6,5 δευτερόλεπτα, σίγουρα δεν θα απογοητεύσουν κανέναν.
Ως προς το αμάξωμα δεν έχουν γίνει ιδιαίτερες τροποποιήσεις, μιας και παραμένει το εργοστασιακό bodykit. Μοναδική αλλαγή υπάρχει στις μαύρες ζάντες αλουμινίου μεγέθους 18 ιντσών που κατασκευάστηκαν από την ABT και η μείωση του ύψους των ελατηρίων κατά 30 χιλιοστά.
Μπορεί το Audi A1 4.0 TFSI της ABΤ να μην είναι τετρακίνητο, όπως το S1, αλλά έχει 9 επιπλέον ίππους που δεν αφήνουν κανέναν ασυγκίνητο.