Για όσους δεν αρκούνται στο «απλό» VW Polo GTI, ο οίκος «Siemoneit Racing» έχει τη δική του πρόταση των 316 ίππων.
Το εικονιζόμενο μοντέλο εξοπλίζεται και πάλι με τον 2λιτρο TSI κινητήρα, ο οποίος έπειτα από την τοποθέτηση μεγάλου turbo και πιο αποδοτικού intercooler είναι σε θέση να αποδίδει 316 ίππους και 430 Nm
ροπής. Το κόστος της αναβάθμισης αγγίζει τις 8.998€, ενώ περιλαμβάνει και ενίσχυση του κιβωτίου DSG για μεγαλύτερη αξιοπιστία.
Πέρα, όμως, από τις αναβαθμίσεις που αναφέραμε, υπάρχει και ένα πακέτο που περιλαμβάνει επιπλέον αναρτήσεις KW Clubsport, εμπρός καθίσματα της Recaro, ζάντες 18 ιντσών με Michelin Pilot Super Sport, ενώ αντί για καθίσματα υπάρχει ένα roll cage. Το κόστος έπειτα από αυτές τις αναβαθμίσεις αγγίζει τις 11.630€.
Τα 100 km/h έρχονται από στάση σε μόλις 5,2 δεύτερα, δηλαδή 1,5" ταχύτερα από το «απλό» GTI, ενώ η τελική αγγίζει τα 252 km/h.
Το εικονιζόμενο μοντέλο εξοπλίζεται και πάλι με τον 2λιτρο TSI κινητήρα, ο οποίος έπειτα από την τοποθέτηση μεγάλου turbo και πιο αποδοτικού intercooler είναι σε θέση να αποδίδει 316 ίππους και 430 Nm
ροπής. Το κόστος της αναβάθμισης αγγίζει τις 8.998€, ενώ περιλαμβάνει και ενίσχυση του κιβωτίου DSG για μεγαλύτερη αξιοπιστία.
Πέρα, όμως, από τις αναβαθμίσεις που αναφέραμε, υπάρχει και ένα πακέτο που περιλαμβάνει επιπλέον αναρτήσεις KW Clubsport, εμπρός καθίσματα της Recaro, ζάντες 18 ιντσών με Michelin Pilot Super Sport, ενώ αντί για καθίσματα υπάρχει ένα roll cage. Το κόστος έπειτα από αυτές τις αναβαθμίσεις αγγίζει τις 11.630€.
Τα 100 km/h έρχονται από στάση σε μόλις 5,2 δεύτερα, δηλαδή 1,5" ταχύτερα από το «απλό» GTI, ενώ η τελική αγγίζει τα 252 km/h.