Κάτι η αυξημένη τιμή σε σχέση με το «αδερφάκι» Navara, κάτι οι μειωμένες πωλήσεις, οδηγούν στην οριστική κατάργηση της X-Class για την Mercedes-Benz.
Τη χρονιά που μας πέρασε, το επαγγελματικό όχημα πωλήθηκε σε μόλις 16.700 αντίτυπα σε Ευρώπη, Νότια Αφρική και Αυστραλία. Οι λόγοι που οδήγησαν σε κάτι τέτοιο είναι η αυξημένη τιμή σε σχέση με το
ολόιδιο Navara, αλλά και οι ανακλήσεις που προέκυψαν.
Υπενθυμίζουμε ότι τα μηχανικά σύνολα που θα συντροφεύουν την X-Class είναι τα εξής: η X220d εξοπλίζεται με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα χωρητικότητας 2,3 λίτρων και απόδοσης 163 ίππων, η ισχυρότερη έκδοση X250d που αποδίδει 190 ίππους, ένας ισχυρότερος 3λιτρος V6 πετρελαιοκινητήρας απόδοσης 260 ίππων για την X350d, ενώ η μόνη έκδοση βενζίνης είναι η X200 των 165 ίππων.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι από το εργοστάσιο της Βαρκελώνης θα βγαίνουν πλέον νέα Navara και Alaskan, αλλά όχι επαγγελματικά οχήματα με σήμα τα «ασημένια βέλη».
ολόιδιο Navara, αλλά και οι ανακλήσεις που προέκυψαν.
Υπενθυμίζουμε ότι τα μηχανικά σύνολα που θα συντροφεύουν την X-Class είναι τα εξής: η X220d εξοπλίζεται με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα χωρητικότητας 2,3 λίτρων και απόδοσης 163 ίππων, η ισχυρότερη έκδοση X250d που αποδίδει 190 ίππους, ένας ισχυρότερος 3λιτρος V6 πετρελαιοκινητήρας απόδοσης 260 ίππων για την X350d, ενώ η μόνη έκδοση βενζίνης είναι η X200 των 165 ίππων.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι από το εργοστάσιο της Βαρκελώνης θα βγαίνουν πλέον νέα Navara και Alaskan, αλλά όχι επαγγελματικά οχήματα με σήμα τα «ασημένια βέλη».