Οι Κορεάτες βάζουν φωτιά στην κατηγορία των καυτών supermini. Αυτό είναι το νέο Hyundai i20 N των 204 ίππων.
Η κορυφαία έκδοση διαφοροποιείται εξωτερικά με την ύπαρξη ενός εντυπωσιακού bodykit. Στο εμπρός μέρος υπάρχει ένα splitter, ενώ στο πλαϊνό τμήμα έχουν προστεθεί ποδιές. Στο πίσω μέρος συναντάμε έναν διαχύτη με κόκκινες λεπτομέρειες, οβάλ απόληξη της εξάτμισης και μία αεροτομή. Οι ζάντες ελαφρού κράματος διακρίνονται για την εντυπωσιακή τους σχεδίαση και το μέγεθός τους αγγίζει τις 18 ίντσες.
Δείτε επίσης: Χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη από την Hyundai
Το εσωτερικό ακολουθεί τη φιλοσοφία του μεγαλύτερου Hyundai i30 N. Υπάρχει ένα τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, τα πεντάλ είναι αλουμινένια, ενώ τα καθίσματα φέρουν έντονη πλευρική υποστήριξη και ενσωματωμένα προσκέφαλα.
Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, βέβαια, συγκεντρώνουν τα μηχανικά μέρη του Hyundai i20 N. Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας χωρητικότητας 1,6 λίτρων. Αποδίδει 204 ίππους, η μέγιστη τιμή της ροπής φτάνει τα 275 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. και φέρει σύστημα μεταβλητού χρονισμού CVVD (Continuously Variable Valve Duration).
Το Hyundai i20 N ζυγίζει μόλις 1.190 κιλά, γεγονός που επιτρέπει εντυπωσιακές επιδόσεις. Τα 0-100 χλμ/ώρα είναι υπόθεση 6,7 δευτερολέπτων και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 230 χλμ./ώρα. Η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς μέσω μηχανικού σασμάν έξι σχέσεων, το οποίο συνοδεύεται από λειτουργία "rev-matching". Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ότι στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, το οποίο ονομάζεται "N Corner Carving Differential".
Η διαθεσιμότητα του κορυφαίου Hyundai i20 N υπολογίζεται να ξεκινήσει στα μέσα του πρώτου εξαμήνου του 2021. Στο video που ακολουθεί θα έχουμε την ευκαιρία να ακούσουμε τον κινητήρα για πρώτη φορά.