Σχεδόν σε κάθε μοντέλο της αγοράς υπάρχει πλέον μηχανικό και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Πολλές φορές μάλιστα συναντάμε και το CVT. Βέβαια, η Hyundai έχει ετοιμάσει μία νέα «πατέντα», το χειροκίνητο κιβώτιο χωρίς συμπλέκτη.
Για να είμαστε πιο ακριβείς, ουσιαστικά μιλάμε για ένα τυπικό, χειροκίνητο σασμάν το οποίο έχει συμπλέκτη αλλά όχι πεντάλ. Αυτό σημαίνει ότι η σύμπλεξη και η αποσύμπλεξη γίνονται αυτοματοποιημένα με τη
βοήθεια υδραυλικού μηχανισμού. Η Hyundai ονομάζει τη συγκεκριμένη τεχνολογία iMT.
Δείτε επίσης: Έκανε 1,6 εκατ. χιλιόμετρα σε 5 χρόνια και η Hyundai της χάρισε το νέο Elantra (vid)
Η κορεάτικη φίρμα περιγράφει τον μηχανισμό ελέγχου του κιβωτίου ως «αισθητήρα πρόθεσης», ο οποίος αντιλαμβάνεται πότε ο οδηγός επιθυμεί να αλλάξει σχέση. Πως γίνεται αντιληπτό κάτι τέτοιο; Για την ώρα η Hyundai δεν έχει δώσει περισσότερες λεπτομέρειες. Ωστόσο, είναι ήδη γνωστό πως μόλις λάβει το σήμα ο «αισθητήρας πρόθεσης» θέτει σε λειτουργία έναν υδραυλικό ενεργοποιητή που μεταβάλλει τη θέση του συμπλέκτη.
Το ντεμπούτο του χειροκίνητου σασμάν χωρίς πεντάλ συμπλέκτη θα γίνει μέσα σε αυτό τον μήνα. Το όφελος σύμφωνα με την Hyundai είναι η χαρά της οδήγησης αυτοκινήτου με μηχανικό κιβώτιο χωρίς ιδιαίτερη κούραση.
βοήθεια υδραυλικού μηχανισμού. Η Hyundai ονομάζει τη συγκεκριμένη τεχνολογία iMT.
Δείτε επίσης: Έκανε 1,6 εκατ. χιλιόμετρα σε 5 χρόνια και η Hyundai της χάρισε το νέο Elantra (vid)
Η κορεάτικη φίρμα περιγράφει τον μηχανισμό ελέγχου του κιβωτίου ως «αισθητήρα πρόθεσης», ο οποίος αντιλαμβάνεται πότε ο οδηγός επιθυμεί να αλλάξει σχέση. Πως γίνεται αντιληπτό κάτι τέτοιο; Για την ώρα η Hyundai δεν έχει δώσει περισσότερες λεπτομέρειες. Ωστόσο, είναι ήδη γνωστό πως μόλις λάβει το σήμα ο «αισθητήρας πρόθεσης» θέτει σε λειτουργία έναν υδραυλικό ενεργοποιητή που μεταβάλλει τη θέση του συμπλέκτη.
Το ντεμπούτο του χειροκίνητου σασμάν χωρίς πεντάλ συμπλέκτη θα γίνει μέσα σε αυτό τον μήνα. Το όφελος σύμφωνα με την Hyundai είναι η χαρά της οδήγησης αυτοκινήτου με μηχανικό κιβώτιο χωρίς ιδιαίτερη κούραση.