Πρόκειται για ευρωπαϊκή έκδοση, με το τιμόνι στα αριστερά και βγήκε από το εργοστάσιο το 2003. Κατευθείαν πέρασε στην κυριότητα του Richard Burns, ο οποίος δε το οδήγησε ποτέ. Έτσι, σήμερα βρίσκεται σε εκπληκτική κατάσταση με τα οδόμετρο να γράφει μόλις πέντε χιλιόμετρα. Εξωτερικά ξεχωρίζει από την αεροτομή στο πίσω μέρος, τους μεγαλύτερους αεραγωγούς επάνω στο καπό και ασφαλώς τις ζάντες αλουμινίου μεγέθους 17 ιντσών.
Στο εσωτερικό πρωταγωνιστούν τα εντυπωσιακά καθίσματα τύπου bucket, τα οποία φέρουν ενσωματωμένα προσκέφαλα. Τα πεντάλ είναι αλουμινένια, ενώ ο εξοπλισμός είναι σε καλό για την εποχή επίπεδο, μιας και φέρει κλιματισμό και cruise control.
Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, βέβαια, κρύβεται κάτω από το καπό. Το γαλλικό Peugeot 206 RC εξοπλίζεται με έναν βελτιωμένο ατμοσφαιρικό κινητήρα χωρητικότητας 2 λίτρων. Αποδίδει 175 ίππους και είναι ικανός να επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,4 δευτερόλεπτα. Η τελική σύμφωνα με την εταιρεία αγγίζει τα 220 χλμ./ώρα.
Η διαδικασία της δημοπρασίας ολοκληρώθηκε από την εταιρεία «Collecting Cars» και η τελική τιμή των 12.340 ευρώ ήρθε έπειτα από 23 προσφορές. Πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε πλουσιότερο φωτογραφικό υλικό από την επίσημη αγγελία.