Έχει περάσει ένα έτος από την επίσημη αποκάλυψη της Toyota Supra και πλέον έγινε γνωστό ότι η γκάμα επεκτείνεται προς τα κάτω με έναν 2λιτρο κινητήρα 258 ίππων.
Μέχρι πρότινος, η πέμπτη γενιά της Toyota Supra εξοπλιζόταν με τον twin-scroll turbo 6κύλινδρο σε σειρά κινητήρα χωρητικότητας 3 λίτρων. Αποδίδει 340 ίππους και 500 Nm ροπής, συνοδεύεται από αυτόματο
κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων και ενεργό διαφορικό. Το αποτέλεσμα είναι τα 100 km/h από στάση να έρχονται, με τη βοήθεια του launch control, σε μόλις 4,3 δευτερόλεπτα.
Πλέον γνωστοποιήθηκε ότι ο νέος 2λιτρος τετρακύλινδρος κινητήρας με σύστημα υπερπλήρωσης θα βρίσκεται στη γκάμα της Toyota στην Ευρώπη. Η ιπποδύναμη του αγγίζει τους 258 ίππους, με τη ροπή στρέψης να φτάνει στα 400 Nm, ενώ θα συνοδεύεται από το ίδιο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της ZF. Η ιαπωνική φίρμα αναφέρει ότι το μικρότερο μοτέρ εξοικονομεί 100 κιλά, με τα 100 km/h από στάση να έρχονται σε 5,2 δευτερόλεπτα. Ο νέος κινητήρας θα είναι διαθέσιμος από τις αρχές Μαρτίου.
κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων και ενεργό διαφορικό. Το αποτέλεσμα είναι τα 100 km/h από στάση να έρχονται, με τη βοήθεια του launch control, σε μόλις 4,3 δευτερόλεπτα.
Πλέον γνωστοποιήθηκε ότι ο νέος 2λιτρος τετρακύλινδρος κινητήρας με σύστημα υπερπλήρωσης θα βρίσκεται στη γκάμα της Toyota στην Ευρώπη. Η ιπποδύναμη του αγγίζει τους 258 ίππους, με τη ροπή στρέψης να φτάνει στα 400 Nm, ενώ θα συνοδεύεται από το ίδιο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της ZF. Η ιαπωνική φίρμα αναφέρει ότι το μικρότερο μοτέρ εξοικονομεί 100 κιλά, με τα 100 km/h από στάση να έρχονται σε 5,2 δευτερόλεπτα. Ο νέος κινητήρας θα είναι διαθέσιμος από τις αρχές Μαρτίου.