Ένα αυτοκίνητο σαν το συγκεκριμένο, το είχε ανάγκη ο κόσμος της αυτοκίνησης. Η Toyota παρουσίασε το κορυφαίο Yaris, προσφέροντας στο κοινό απλόχερα την εμπειρία της από το WRC.
Ονομάζεται Toyota GR Yaris και αποτελεί προϊόν συνεργασία του αγωνιστικού τμήματος «Toyota Gazoo Racing» και της «Tommi Makinen Racing». Εξωτερικό τονίζεται η «rally car» αισθητική με τρίθυρο
φουσκωμένο και ταυτόχρονα χαμηλωμένο αμάξωμα, υπερβολικά μεγάλους αεραγωγούς στον εμπρός προφυλακτήρα και ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών με ελαστικά 225/40 που «φιλοξενούν» τεράστια φρένα με τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός.
Ασφαλώς το μεγαλύτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνεται στα μηχανικά μέρη, με τον ισχυρότερο πλέον τρικύλινδρο κινητήρα του πλανήτη να αποδίδει 261 ίππους και 360 Nm ροπής από μόλις 1.618 κ.εκ. Για σύστημα μετάδοσης, οι Ιάπωνες έχουν επιλέξει ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων με έξι σχέσεις, ενώ σοβαρή δουλειά έχει γίνει και στην αρχιτεκτονική της ανάρτησης διπλών ψαλιδιών.
Τα όμορφα νέα συνεχίζονται με την ύπαρξη δύο διαφορικών περιορισμένης ολίσθησης που επιτρέπουν συμπεριφορά εμπροσθοκίνητου στο Normal Mode (70/30), συμπεριφορά πισωκίνητο στο Sport Mode (30/70) και τετρακίνηση βγαλμένη από τις ειδικές του WRC με την επιλογή του Track Mode (50/50).
Σε αυτή την έκδοση το παν είναι η βελτίωση της δυναμικής συμπεριφοράς, με αποτέλεσμα να εξοικονομούνται κιλά με τη χρήση ανθρακονημάτων και αλουμινίου. Το συνολικό βάρος αγγίζει τα 1.280 κιλά, κάτι που μεταφράζεται σε 4,9 κιλά ανά ίππο. Έτσι, το κορυφαίο Yaris επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 km/h σε μόλις 5,5 δευτερόλεπτα και η τελική αγγίζει τα 230 km/h έπειτα από επέμβαση των ηλεκτρονικών.
Ονομάζεται Toyota GR Yaris και αποτελεί προϊόν συνεργασία του αγωνιστικού τμήματος «Toyota Gazoo Racing» και της «Tommi Makinen Racing». Εξωτερικό τονίζεται η «rally car» αισθητική με τρίθυρο
φουσκωμένο και ταυτόχρονα χαμηλωμένο αμάξωμα, υπερβολικά μεγάλους αεραγωγούς στον εμπρός προφυλακτήρα και ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών με ελαστικά 225/40 που «φιλοξενούν» τεράστια φρένα με τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός.
Ασφαλώς το μεγαλύτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνεται στα μηχανικά μέρη, με τον ισχυρότερο πλέον τρικύλινδρο κινητήρα του πλανήτη να αποδίδει 261 ίππους και 360 Nm ροπής από μόλις 1.618 κ.εκ. Για σύστημα μετάδοσης, οι Ιάπωνες έχουν επιλέξει ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων με έξι σχέσεις, ενώ σοβαρή δουλειά έχει γίνει και στην αρχιτεκτονική της ανάρτησης διπλών ψαλιδιών.
Τα όμορφα νέα συνεχίζονται με την ύπαρξη δύο διαφορικών περιορισμένης ολίσθησης που επιτρέπουν συμπεριφορά εμπροσθοκίνητου στο Normal Mode (70/30), συμπεριφορά πισωκίνητο στο Sport Mode (30/70) και τετρακίνηση βγαλμένη από τις ειδικές του WRC με την επιλογή του Track Mode (50/50).
Σε αυτή την έκδοση το παν είναι η βελτίωση της δυναμικής συμπεριφοράς, με αποτέλεσμα να εξοικονομούνται κιλά με τη χρήση ανθρακονημάτων και αλουμινίου. Το συνολικό βάρος αγγίζει τα 1.280 κιλά, κάτι που μεταφράζεται σε 4,9 κιλά ανά ίππο. Έτσι, το κορυφαίο Yaris επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 km/h σε μόλις 5,5 δευτερόλεπτα και η τελική αγγίζει τα 230 km/h έπειτα από επέμβαση των ηλεκτρονικών.
Οι πωλήσεις στην Ευρώπη αναμένονται στα τέλη του 2020 και μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάποια πληροφορία για την τιμή και τα συνολικά αντίτυπα που θα παραχθούν από το εργοστάσιο που θα «επανδρωθεί» με ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό.