Τη φιλοσοφία της Nissan για τα GT-R R33 και R34 φαίνεται ότι είναι διατεθειμένη να ακολουθήσει η Toyota για τις παλιές Supra ξεκινώντας την παραγωγή γνήσιων ανταλλακτικών.
Στην περίπτωση της Nissan υπάρχει το «Nismo Heritage Parts» προκειμένου να εφοδιάζονται οι κάτοχοι των R33 και R34 με περισσότερα από 160 ολοκαίνουρια ανταλλακτικά. Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει πλέον και
για τις Toyota Supra A70 και A80, δηλαδή την τρίτη και την θρυλική, τέταρτη γενιά. Με αυτό τον τρόπο οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να συντηρούν τα οχήματά τους και να τα απολαμβάνουν καθημερινά χωρίς τον φόβο κάποιας ανεπανόρθωτης ζημιάς.
Το πρόγραμμα της Toyota ονομάζεται «GR Heritage Parts» και προσφέρει προς το παρόν φωτιστικά σώματα, πίνακες οργάνων, χειρολαβές, ακόμα και στροφαλοφόρους άξονες για περιπτώσεις επισκευών. Οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν μέσα στο 2021.
Στην περίπτωση της Nissan υπάρχει το «Nismo Heritage Parts» προκειμένου να εφοδιάζονται οι κάτοχοι των R33 και R34 με περισσότερα από 160 ολοκαίνουρια ανταλλακτικά. Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει πλέον και
για τις Toyota Supra A70 και A80, δηλαδή την τρίτη και την θρυλική, τέταρτη γενιά. Με αυτό τον τρόπο οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να συντηρούν τα οχήματά τους και να τα απολαμβάνουν καθημερινά χωρίς τον φόβο κάποιας ανεπανόρθωτης ζημιάς.
Το πρόγραμμα της Toyota ονομάζεται «GR Heritage Parts» και προσφέρει προς το παρόν φωτιστικά σώματα, πίνακες οργάνων, χειρολαβές, ακόμα και στροφαλοφόρους άξονες για περιπτώσεις επισκευών. Οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν μέσα στο 2021.
Τέλος, αξίζει να τονίσουμε ότι οι Ιάπωνες έχουν δημιουργήσει μία πλατφόρμα ώστε οι τυχεροί ιδιοκτήτες να συμπληρώνουν τα εξαρτήματα που έχουν ανάγκη ώστε να τροποποιείται κατάλληλα η γραμμή παραγωγής. Αυτή την πρακτική την είδαμε από τη Nissan, από τη Lancia για την Integrale και τώρα από την Toyota για τη θρυλική Supra. Ώρα να βγουν και πάλι στους δρόμους αυτά τα διαμάντια του κόσμου της αυτοκίνησης.