Αν ρωτήσετε τους περισσότερους οδηγούς ποια είναι η αιτία του σφυρίγματος των φρένων, η πιο πιθανή απάντηση που θα λάβετε σχετίζεται με τη φθορά στα τακάκια ή τη δισκόπλακα.
Παρ’ όλα αυτά, η Porsche ισχυρίζεται ότι ο ήχος είναι φυσιολογικός και προέρχεται από τις καταπονήσεις, τις δυνάμεις τριβής και τις υψηλές θερμοκρασίες που αναπτύσσονται. Μάλιστα, σύμφωνα με τη γερμανική
φίρμα, όσο μεγαλύτερες είναι οι τριβόμενες επιφάνειες και όσο πιο ισχυρό το σύστημα πέδησης, τόσο μεγαλύτεροι είναι σε ένταση και οι ήχοι που παράγονται. Βλέποντας το παρακάτω video, αυτό που θα πρέπει να συνειδητοποιήσετε είναι ότι ο ήχος των φρένων μπορεί να μην σημαίνει απαραίτητα ότι ήρθε η ώρα συντήρησης. Βέβαια, ένας οπτικός έλεγχος είναι αρκετός για να λυθεί κάθε αμφιβολία!
Παρ’ όλα αυτά, η Porsche ισχυρίζεται ότι ο ήχος είναι φυσιολογικός και προέρχεται από τις καταπονήσεις, τις δυνάμεις τριβής και τις υψηλές θερμοκρασίες που αναπτύσσονται. Μάλιστα, σύμφωνα με τη γερμανική
φίρμα, όσο μεγαλύτερες είναι οι τριβόμενες επιφάνειες και όσο πιο ισχυρό το σύστημα πέδησης, τόσο μεγαλύτεροι είναι σε ένταση και οι ήχοι που παράγονται. Βλέποντας το παρακάτω video, αυτό που θα πρέπει να συνειδητοποιήσετε είναι ότι ο ήχος των φρένων μπορεί να μην σημαίνει απαραίτητα ότι ήρθε η ώρα συντήρησης. Βέβαια, ένας οπτικός έλεγχος είναι αρκετός για να λυθεί κάθε αμφιβολία!