Η μάχη ανάμεσα στα «hot hatches» φουντώνει για τα καλά και το νέο Renault Megane R.S. 280 έρχεται να μεγαλώσει τον ανταγωνισμό.
Δύο νέα δοκιμές του γαλλικού μοντέλου έχουν ήδη δημοσιευθεί, η πρώτη που θα παρακολουθήσετε προέρχεται από το «Autocar», με το Megane R.S. 280 να δοκιμάζετε στην πίστα της Χερέθ στην Ισπανία,
ενώ η δεύτερη προέρχεται από το «Carfection».
Να υπενθυμίσουμε ότι κάτω από το καπό του Renault Megane R.S. 280 βρίσκεται ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1.800 κ.εκ που αποδίδει 280 άλογα και 390 Nm ροπής. Η κίνηση περνά ασφαλώς στον εμπρός άξονα μέσω 6-τάχυτου κιβωτίου (όπως στην περίπτωση των συγκεκριμένων βίντεο), ή μέσω του αυτόματου κιβώτιο EDC με διπλό συμπλέκτη. Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ότι το συγκεκριμένο μοντέλο αποτελεί το πρώτο αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας με σύστημα τετραδιεύθυνσης.
Δύο νέα δοκιμές του γαλλικού μοντέλου έχουν ήδη δημοσιευθεί, η πρώτη που θα παρακολουθήσετε προέρχεται από το «Autocar», με το Megane R.S. 280 να δοκιμάζετε στην πίστα της Χερέθ στην Ισπανία,
ενώ η δεύτερη προέρχεται από το «Carfection».
Να υπενθυμίσουμε ότι κάτω από το καπό του Renault Megane R.S. 280 βρίσκεται ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1.800 κ.εκ που αποδίδει 280 άλογα και 390 Nm ροπής. Η κίνηση περνά ασφαλώς στον εμπρός άξονα μέσω 6-τάχυτου κιβωτίου (όπως στην περίπτωση των συγκεκριμένων βίντεο), ή μέσω του αυτόματου κιβώτιο EDC με διπλό συμπλέκτη. Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ότι το συγκεκριμένο μοντέλο αποτελεί το πρώτο αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας με σύστημα τετραδιεύθυνσης.