Πριν από λίγα λεπτά παρουσιάστηκε επίσημα η νέα Mercedes-Benz A-Class. Πρόκειται για την τέταρτη γενιά του γερμανικού hatchback και η αποκάλυψή της έγινε στο Άμστερνταμ.
Οι πρώτες εικόνες δείχνουν ένα μεγαλύτερο μοντέλο σε σχέση με την απερχόμενη δεύτερη γενιά, η σχεδίαση είναι αιχμηρή και τα νεύρα σε καπό και πλαϊνή όψη δίνουν έναν πιο sportive χαρακτήρα. Η κάθε
διάσταση είναι μεγαλύτερη από την προηγούμενη (4.419x1.796x1.440mm) κάτι που είναι αρκετά θετικό για τους εσωτερικούς χώρους.
Περνώντας στην καμπίνα, η οποία είχε αποκαλυφθεί από το προηγούμενο έτος, διακρίνεται το flat-buttomed πολυλειτουργικό τιμόνι, οι τριπλοί αεραγωγοί και ασφαλώς η μεγάλη οθόνη 10,25 ιντσών (7” στην βασική έκδοση). Τέλος, δε θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στον ψηφιακό πίνακα οργάνων, αλλά και στο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX, το οποίο περιλαμβάνει ασφαλώς συνδεσιμότητα με τις έξυπνες συσκευές μέσω Android Auto και Apple CarPlay.
Κάτω από το καπό του νέου μοντέλου θα βρίσκονται αρχικά τρία μηχανικά σύνολα, δύο βενζίνης και ένας πετρελαιοκινητήρας. Στη βάση της γκάμας (A200) θα βρίσκεται ο υπερτροφοδοτούμενος M282, με χωρητικότητα 1330 κ.εκ και απόδοση της τάξης των 163 ίππων, ενώ αξίζει να σημειώσουμε ότι βασίζεται στον 1,2 Tce της Renault. Ο δεύτερος κινητήρας (A250) βενζίνης θα είναι ο 2λιτρος M260, επίσης υπερτροφοδοτούμενος με απόδοση 225 ίππων. Όσον αφορά στον πετρελαιοκινητήρα (A180d), πρόκειται για τον 1,5 με κωδική ονομασία OM 608, ο οποίος αποδίδει 116 ίππους.
Η κίνηση θα περνά στον εμπρός άξονα και οι ισχυρότερες εκδόσεις θα προσφέρονται προαιρετικά με σύστημα τετρακίνησης, ενώ η ισχύς θα περνά στους τροχούς μέσω 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων, ή μέσω του αυτόματου 7G-DCT.
Σχετικά με τα διαθέσιμα συστήματα ανάρτησης, εμπρός συναντάμε γόνατα McPherson, τα οποία συνδυάζονται με ημιάκαμπτο άξονα ή πολλαπλούς συνδέσμους (στις καλύτερες εκδόσεις) στο πίσω μέρος.
Οι πρώτες παραγγελίες αναμένεται να ξεκινήσουν στις αρχές του επόμενου μήνα, ενώ οι τιμές ασφαλώς δεν έχουν γνωστοποιηθεί ακόμη.
Οι πρώτες εικόνες δείχνουν ένα μεγαλύτερο μοντέλο σε σχέση με την απερχόμενη δεύτερη γενιά, η σχεδίαση είναι αιχμηρή και τα νεύρα σε καπό και πλαϊνή όψη δίνουν έναν πιο sportive χαρακτήρα. Η κάθε
διάσταση είναι μεγαλύτερη από την προηγούμενη (4.419x1.796x1.440mm) κάτι που είναι αρκετά θετικό για τους εσωτερικούς χώρους.
Περνώντας στην καμπίνα, η οποία είχε αποκαλυφθεί από το προηγούμενο έτος, διακρίνεται το flat-buttomed πολυλειτουργικό τιμόνι, οι τριπλοί αεραγωγοί και ασφαλώς η μεγάλη οθόνη 10,25 ιντσών (7” στην βασική έκδοση). Τέλος, δε θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στον ψηφιακό πίνακα οργάνων, αλλά και στο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX, το οποίο περιλαμβάνει ασφαλώς συνδεσιμότητα με τις έξυπνες συσκευές μέσω Android Auto και Apple CarPlay.
Κάτω από το καπό του νέου μοντέλου θα βρίσκονται αρχικά τρία μηχανικά σύνολα, δύο βενζίνης και ένας πετρελαιοκινητήρας. Στη βάση της γκάμας (A200) θα βρίσκεται ο υπερτροφοδοτούμενος M282, με χωρητικότητα 1330 κ.εκ και απόδοση της τάξης των 163 ίππων, ενώ αξίζει να σημειώσουμε ότι βασίζεται στον 1,2 Tce της Renault. Ο δεύτερος κινητήρας (A250) βενζίνης θα είναι ο 2λιτρος M260, επίσης υπερτροφοδοτούμενος με απόδοση 225 ίππων. Όσον αφορά στον πετρελαιοκινητήρα (A180d), πρόκειται για τον 1,5 με κωδική ονομασία OM 608, ο οποίος αποδίδει 116 ίππους.
Η κίνηση θα περνά στον εμπρός άξονα και οι ισχυρότερες εκδόσεις θα προσφέρονται προαιρετικά με σύστημα τετρακίνησης, ενώ η ισχύς θα περνά στους τροχούς μέσω 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων, ή μέσω του αυτόματου 7G-DCT.
Σχετικά με τα διαθέσιμα συστήματα ανάρτησης, εμπρός συναντάμε γόνατα McPherson, τα οποία συνδυάζονται με ημιάκαμπτο άξονα ή πολλαπλούς συνδέσμους (στις καλύτερες εκδόσεις) στο πίσω μέρος.
Οι πρώτες παραγγελίες αναμένεται να ξεκινήσουν στις αρχές του επόμενου μήνα, ενώ οι τιμές ασφαλώς δεν έχουν γνωστοποιηθεί ακόμη.