Ένα έγγραφο της Ferrari αποκάλυψε η Daily Mail, το οποίο αποδεικνύει ότι οι επίσημοι αντιπρόσωποί της ήταν σε θέση να μειώσουν τα χιλιόμετρα του οδομέτρου.
Πρόκειται για μία τακτική που έχουμε σχολιάσει πολλές φορές με εμπόρους οχημάτων να γυρίζουν τα χιλιόμετρα των αυτοκινήτων προκειμένου να πωληθούν ευκολότερα και σε υψηλότερη τιμή. Αλλά είναι
δυνατόν κάτι τέτοιο να συνέβαινε και σε επίσημες αντιπροσωπείες της Ferrari; Όλα ξεκίνησαν τον Μάρτιο του 2017 όταν η επίσημη ιταλική φίρμα απέστειλε σημείωμα στους αντιπροσώπους λέγοντάς τους να πάψουν να χρησιμοποιούν το «Deis Tester», ένα μηχάνημα που έχει την ικανότητα να μειώνει ή να μηδενίζει τα διανυθέντα χιλιόμετρα των μοντέλων της.
Το έγγραφο που βλέπετε κατατέθηκε στη δικαιοσύνη από έναν πρώην πωλητή της Ferrari, ο οποίος απολύθηκε όταν διαφώνησε με την παράνομη τακτική. Η υπόθεση βρίσκεται ήδη στα χέρια των δικαστικών αρχών της Φλόριντα, ενώ αξίζει να σημειώσουμε πως στη συγκεκριμένη πολιτεία το συγκεκριμένο αδίκημα ισοδυναμεί με κακούργημα.
Πρόκειται για μία τακτική που έχουμε σχολιάσει πολλές φορές με εμπόρους οχημάτων να γυρίζουν τα χιλιόμετρα των αυτοκινήτων προκειμένου να πωληθούν ευκολότερα και σε υψηλότερη τιμή. Αλλά είναι
δυνατόν κάτι τέτοιο να συνέβαινε και σε επίσημες αντιπροσωπείες της Ferrari; Όλα ξεκίνησαν τον Μάρτιο του 2017 όταν η επίσημη ιταλική φίρμα απέστειλε σημείωμα στους αντιπροσώπους λέγοντάς τους να πάψουν να χρησιμοποιούν το «Deis Tester», ένα μηχάνημα που έχει την ικανότητα να μειώνει ή να μηδενίζει τα διανυθέντα χιλιόμετρα των μοντέλων της.
Το έγγραφο που βλέπετε κατατέθηκε στη δικαιοσύνη από έναν πρώην πωλητή της Ferrari, ο οποίος απολύθηκε όταν διαφώνησε με την παράνομη τακτική. Η υπόθεση βρίσκεται ήδη στα χέρια των δικαστικών αρχών της Φλόριντα, ενώ αξίζει να σημειώσουμε πως στη συγκεκριμένη πολιτεία το συγκεκριμένο αδίκημα ισοδυναμεί με κακούργημα.