Μετά την επιτύχημενη πορεία της πρώτης γενιάς BMW X4, ήρθε η ώρα της παρουσίασης του νέου μοντέλου. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που ουσιαστικά βασίζεται στην BMW X3, αλλά το αμάξωμα έχει μία πιο coupe φιλοσοφία, ενώ ο κύριος αντίπαλος είναι η Mercedes-Benz GLC Coupe.
Εξωτερικά είναι εμφανής η αύξηση όλων των διαστάσεων σε σχέση με την απερχόμενη, ενώ σχεδιαστικά συναντάμε πολλές ομοιότητες με τη νέα BMW X3. Στις εκδόσεις Μ οι διαφορές εντοπίζονται στον μαύρο
διαχύτη, στις αλουμινένιες διακοσμητικές επιφάνειες στην πλαϊνή όψη, αλλά και στις τεράστιες ζάντες αλουμινίου.
Στο εσωτερικό οι διαφορές της BMW X4 σε σχέση με την X3 είναι ελάχιστες, ενώ οι αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων μεταφράζεται σε μια πιο ευρύχωρη καμπίνα. Στο κέντρο της κονσόλας βρίσκεται μία οθόνη 6,5 ιντσών, ενώ προαιρετικά υπάρχει η επιλογή 10,25 ιντσών.
Περνώντας στα διαθέσιμα μηχανικά σύνολα, έχουμε τρεις κινητήρες βενζίνης και τέσσερις πετρελαίου. Αναλυτικότερα, ξεκινώντας με τους κινητήρες βενζίνης, στη βάση της γκάμας βρίσκεται η xDrive 20i με τον 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα απόδοσης 184 ίππων και 290 Nm ροπής. Ακολουθεί η xDrive 30i με επίσης 2λιτρο μοτέρ αυξημένης απόδοσης στους 254 ίππους και 350 Nm ροπής, ενώ η κορυφαία έκδοση βενζίνης είναι η M40i με τον 3λιτρο 6κύλινδρο κινητήρα 360 ίππων και 500 Nm ροπής, όπου τα 100 km/h από στάση έρχονται σε μόλις 4,8 δεύτερα.
Στη βάση των πετρελαιοκινητήρων βρίσκεται η έκδοση xDrive 20d 2λιτρο μοτέρ, απόδοση 190 ίππων και ροπή που φτάνει στα 400 Nm, ενώ η επίσης 2λιτρη έκδοση xDrive 25d αποδίδει 231 ίππους. Ανάμεσα στους κινητήρες που αναφέραμε και την κορυφαία έκδοση θα υπάρχει η έκδοση xDrive30d που θα εξοπλίζεται με ένα 6κύλινδρο turbo μοτέρ χωρητικότητας 3,0 λίτρων απόδοσης 265 ίππων και 620 Nm ροπής. Στην κορυφή των πετρελαιοκινητήρων θα υπάρχει η έκδοση M40d με έναν 3λιτρο 6κύλινδρο κινητήρα 320 ίππων και 680 Nm ροπής που υπόσχεται επιτάχυνση από στάση στα 100 km/h σε μόλις 4.9 δεύτερα.
Ασφαλώς, όλες οι εκδόσεις θα εξοπλίζονται αποκλειστικά με σύστημα τετρακίνησης, ενώ η κίνηση θα περνά στους τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων με 8 σχέσεις. Τέλος, η έναρξη των πωλήσεων υπολογίζεται εντός του Ιουλίου του τρέχοντος έτους.
Εξωτερικά είναι εμφανής η αύξηση όλων των διαστάσεων σε σχέση με την απερχόμενη, ενώ σχεδιαστικά συναντάμε πολλές ομοιότητες με τη νέα BMW X3. Στις εκδόσεις Μ οι διαφορές εντοπίζονται στον μαύρο
διαχύτη, στις αλουμινένιες διακοσμητικές επιφάνειες στην πλαϊνή όψη, αλλά και στις τεράστιες ζάντες αλουμινίου.
Στο εσωτερικό οι διαφορές της BMW X4 σε σχέση με την X3 είναι ελάχιστες, ενώ οι αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων μεταφράζεται σε μια πιο ευρύχωρη καμπίνα. Στο κέντρο της κονσόλας βρίσκεται μία οθόνη 6,5 ιντσών, ενώ προαιρετικά υπάρχει η επιλογή 10,25 ιντσών.
Περνώντας στα διαθέσιμα μηχανικά σύνολα, έχουμε τρεις κινητήρες βενζίνης και τέσσερις πετρελαίου. Αναλυτικότερα, ξεκινώντας με τους κινητήρες βενζίνης, στη βάση της γκάμας βρίσκεται η xDrive 20i με τον 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα απόδοσης 184 ίππων και 290 Nm ροπής. Ακολουθεί η xDrive 30i με επίσης 2λιτρο μοτέρ αυξημένης απόδοσης στους 254 ίππους και 350 Nm ροπής, ενώ η κορυφαία έκδοση βενζίνης είναι η M40i με τον 3λιτρο 6κύλινδρο κινητήρα 360 ίππων και 500 Nm ροπής, όπου τα 100 km/h από στάση έρχονται σε μόλις 4,8 δεύτερα.
Στη βάση των πετρελαιοκινητήρων βρίσκεται η έκδοση xDrive 20d 2λιτρο μοτέρ, απόδοση 190 ίππων και ροπή που φτάνει στα 400 Nm, ενώ η επίσης 2λιτρη έκδοση xDrive 25d αποδίδει 231 ίππους. Ανάμεσα στους κινητήρες που αναφέραμε και την κορυφαία έκδοση θα υπάρχει η έκδοση xDrive30d που θα εξοπλίζεται με ένα 6κύλινδρο turbo μοτέρ χωρητικότητας 3,0 λίτρων απόδοσης 265 ίππων και 620 Nm ροπής. Στην κορυφή των πετρελαιοκινητήρων θα υπάρχει η έκδοση M40d με έναν 3λιτρο 6κύλινδρο κινητήρα 320 ίππων και 680 Nm ροπής που υπόσχεται επιτάχυνση από στάση στα 100 km/h σε μόλις 4.9 δεύτερα.
Ασφαλώς, όλες οι εκδόσεις θα εξοπλίζονται αποκλειστικά με σύστημα τετρακίνησης, ενώ η κίνηση θα περνά στους τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων με 8 σχέσεις. Τέλος, η έναρξη των πωλήσεων υπολογίζεται εντός του Ιουλίου του τρέχοντος έτους.